laupäev, 23. september 2017

Charles Sharp „5778: Uute Alguste Aasta! Selle Sarnast pole Varem Nähtud!“



 

Selle Sarnast Pole Varem Nähtud!

Ma kuulsin Jumalat ütlemas: „Sa oled seda näinud. Sa oled sellest varem kuulnud. Sa oled sellest rääkinud. Sa oled oma mõistuses seda isegi ette kujutanud- Minu väljavalamise plaani maa peal. Aga see, mida Mina hakkan kohe varsti tegema Oma rahva heaks, sellele pole eelneva ajaloo jooksul mitte ühtegi sarnast juhtumit. Täpselt nii! See on uus, värske, originaalne, kujundatud täpselt selle ajastu jaoks! Selle sarnast pole varem nähtud ning minevikus pole olnud võimalust teha midagi sellist.  Ma olen hoidnud parima lõpu jaoks. Mõned on öelnud: „ Meie valime spetsiaalse koha ja tunni, et tuua esile Taevase Isa liikumist.“

"Aga see, mis on tulemas, hakkab levima ja laienema nagu metsapõleng. See, mis on tulemas, ei ole piiratud ühe spetsiifilise paigaga. Jah, Sa said õigesti aru. See ületab riigipiire, hüppab üle ookeanide ning tormab üle denominatsioonide müüride.  Mina külastan maad täiesti uuel ja värskel viisil. Minu Vaim hakkab langema ja laiali valguma nagu tugev vihmavalang. Minu välgunooled tabavad selleks, et taastada, äratada ning uuendada. Igat liiki kuivus Sinu elus lõpeb ning Sa saad värskelt läbi immutatud. Terrori, nõiakatelde/keeristormide ja tragöödiate valitsusaeg peab lõppema Minu Auhiilguse tõttu, mis Mina vallandan.

Mineviku Pettumuste Aeg Saab Läbi!

"Mina avan Taevaluugid õnnistuste vihmavalingutega ning valan teie kodud üle. See on võimaluste, avatud uste ja avatud taeva aasta! Ärge vaadake mineviku peale, et ennustada/prognoosida seda, mis on tulemas; see ajastu on lõplikult läbi. See, mis on varem toimunud, ei suuda esile tuua seda, mis Minul on nüüd mõttes teha!

"Mina sirutan välja Oma võimsa käe ning avan Teie silmad, et näha, et MINA LÕPETAN TEIE VAESUSE, PUUDUSE, HÜLJATUSE, RAHULDAMATUSE, PETTUMUSED JA DEEMONLIKUD AHISTAMISED.   Minu Poja nime väes saavad täielikult ära uhutud Sinu läbikukkumised, haigused ja häbi. Iga põlvkondlik needus, mis on Sind tõsiselt häirinud, saab purustatud ning eemaldatud. Valu, kurbuse, nutmise, stagnatsiooni, piina ja võitluste päevad jäävad seljataha.

"See aasta saab olema üleloomuliku hämmingu ja aukartuse aasta, kui Mina Oma Kirglikkuses valan välja Oma Vaimu ning täidan jumaliku ülevoolamisega Sinu karika õnnistustega, mida on võimatu üle lugeda; õnnistustega, mida ei jõua ära nimetada ega ära mahutada!“
 
 
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 23.09.2017

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar