laupäev, 30. september 2017

BRIAN SIMMONS „ HOIA OMA SÜDA JUMALA KÜLJES“

 
Ma kuulen Jumalat sosistamas…

„Kui Sa näed oma hinges mingit puudust, siis fokuseeri oma pilk Minu peale. Mina peaksin olema Sinu elus Kõige Kese, mille suunas Su elu pöördub. Kinnita oma süda Minu külge, mitte nende tühiste solvangute külge, mis on tulnud Sinu ja teiste inimeste vahele. Minu armastus katab ära ja kustutab pattude hulga. Kui Minu Vaim täidab Sind, siis kõik muu saab ära pühitud ning unustatud. See on viis, kuidas jäävad püsima need, keda Minu pärast taga kiusatakse- nad hoiavad oma pilgu Minu armastusel.“
„Minu armastus, mis särab Sinu kohal, on Valgus, mis juhib, soojendab, toidab ja teeb Sind tugevaks. Pööra oma süda Minu armastuse valguse poole, ning siis hakkan Mina eemaldama umbrohtu Sinu aiast, mis takistab vilja esile tulemist. Kui Sa pöördud Minu poole, siis Mina teostan kõik selle, mida ükski enese jõust pingutamine ei suuda korda saata- Mina muudan Sind seestpoolt väljapoole. Mina olen heatahtlik ja kannatlik ning Sa pole veel mõistnud seda, kui palju kaastunnet on Minu südames Sinu suhtes. Sina pole Minu jaoks pettumus! Sa oled Mulle rõõmuks!“
„Pea alati meeles seda hinda, mis Ma maksin, et kätte saada Sinu hing. Ma olen andnud Oma Poja Sinu eest. Kui Sulle tundub, et Ma olen  kaugel Sinust, siis immuta end taaskord läbi Minu armastusest ning lükka kõrvale kõik need valed, mis üritavad Sulle tuua pettust. Ma tunnen Sind, Mina tean, mis Su südant liigutab ning Mina tunnen igat sõna juba enne, kui Sina alles hakkad lauseid moodustama. See rõõm, mida Ma Sinust tunnen, ei tulene nendest töödest, mida Sa teed, vaid armastusest, mis Sul on Minu vastu. Kuigi Sa pole Mind mitte kunagi näinud, ometi Sa armastad Mind. Ma ei jäta Sind eales maha ning Minu armastuse tugevus Sinu vastu ei vähene iial.“
„Iga kord, kui Sa suunad oma pilgu Minu peale ning hoiad oma tähelepanu asjadel, mis on ülal, saan Mina tuua Sulle suurema arusaamise Oma armastusest ja pühadusest. Ära lase mitte millelgi vaigistada oma kiituslaule ning ära lase mitte millelgi seista tee peal ees, et kirglikult taga ajada Minu armastuse mõistmist.“
Koloslastele 2: 14 The Passion Translation
„Ta tühistas kõik seaduste rikkumised, mis olid meie nimel ning vanad süüdistused ja vahistamiskäsud. Ta kustutas need kõik- meie patud, meie hinge mustuselaigud- Ta hävitas need kõik täielikult ning neid ei ole võimalik taastada! Kõik, kes me olime kunagi Aadamas, on pandud Tema ristile ning naelutatud alatiseks sinna, et näidata avalikult nende täielikku tühistamist.“
 
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 30.09.2017
 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar