pühapäev, 12. veebruar 2017

BRIAN SIMMONS „ KÄESOLEVAL AJAL ON PALJU RAHUTUID“



Ma kuulen Jumalat sosistamas…

„Paljud igatsevad muutusi, mis on püsivate tulemustega. Paljudel on küsimusi selle kohta, mis praegu paistab viivitusena nende arengus. Rahutus täidab Su hinge siis, kui Sa võtad oma silmad ära Minu pealt. Ma kutsun Sind puhkama Minu rahus. Vaatle, kuidas Mina tegutsen. Mina olen Sinu Sabbati puhkus.“

„Minu valituid võib tabada palju asju, mis üritavad tähelepanu kõrvale juhtida. Palju on erinevaid hääli ning igasugu tegevusi, mis võivad tuua segadust Su südamesse, aga Minus on rahu, mis ületab igasuguse arusaamise. Ma ei anna Sulle Sinu loogika alusel, vaid Oma rahust lähtuvalt. Minu rahu pole võimalik häirida ega seda Sinult ära varastada, kui Sa seda ei luba. Selle maailma rahu tuleb ja läheb ning väga kerge on muutuda rahutuks. Aga Sina tule ujuma Minu rahu ookeani ning Mina räägin Sulle neid sõnu, mida Sa vajad just praegu. Tule ja kuula, mis Mina Sulle räägin asjade kohta, mis on tulemas.“

„Maailmas pole Sulle enam kohta. Sinu koht on Minus. Tule astu sügavamale Minusse ning Sa leiad oma saatuse paiga. Minu paleed on täis rahu ja Auhiilgust, mis ootavad Sinu sisenemist. Minus on palju puhkamise ja hingamise paiku. Mina igatsen Olla Sinu Häirimatu Rahu keset raskusi ning keset väga kiireid muutusi. Tule Mulle lähemale ning Mina tulen Sulle lähemale.“

„Minu plaanide teostumine nõuab seda, et Sa fokuseerid end Minule, mitte olukordade muutusele. Kinnita end Minusse, nagu Armastuse vang, ning Sind toidetakse igavikuliselt.“

Laul 27: 4-6 The Passion Translation

Üks asi, mida ma ihaldan Jumalalt,

Üks asi, mida ma otsin üle kõige muu:

Ma tahan omada seda privileegi, et elada koos Temaga igal hetkel Tema kojas,

Et avastada Tema palge armastuse magusust,

Et täituda aukartusega,

tundes sügavat rõõmu Tema Auhiilgusest ja Armust.

Ma tahan elada oma elu nii lähedaselt Temaga,

Et Ta tunneb rahulolu igast minu palvest.

Raskuste ajal Sa leiad mind Tema varjupaigast,

Sest Tema peidab mind sinna Oma pühaduses.

Tema on mind asetanud Oma salajasse paika,

Kus ma olen hoitud kaitstult ja turvaliselt.

 
 
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 12.02.2017

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar