esmaspäev, 20. veebruar 2017

BRIAN SIMMONS „TUNNE JUMALAT, NAGU TA ON“



Ma kuulen Jumalat sosistamas…

„Ma tahan anda Sulle tähtsaima võtme, et mõista, kes Mina Olen. See on võti, mida on vaid vähesed kasutanud, et siseneda Minu Tundmisesse. See on müsteerium, jumalik saladus, mis on püha ja puhas. Paljud väidavad, et nad saavad aru, aga nad pole siiani avastanud seda reaalsust, milles peitub tohutu vägi.  Aga see on Tõde, mis on avanenud Sinule: Jumal On Armastus.“

„Õpi Mnd Tundma, nagu Ma Olen. Kui Sa tunned Mind, siis Sa avastad Armastuse. Sinu kutsumiseks pole olla inimeste silmis edukas, vaid olla Minu teede uurija ning Minu salajaste varanduste leidja siin elus. Tunne Mind nagu Ma olen, sest Mina Olen Armastus selle kõige puhtamas tähenduses.“

„Mõned ütlevad Sulle, et Sa ei tohiks minna Minu Armastusega liiga kaugele. Nad hoiatavad Sind selle eest, et ei tohiks minna äärmustesse Minu Armastuses elamisega. Aga Mina ütlen Sulle, õpi Mind tundma nagu Ma Olen. Tunda Mind tähendab näha Mind ning kogeda Mind kui Armastuse Puhast Valgust. Selle üle mõtisklemine avab Sinu hinge jumaliku armastuse pühale tulele. Kui Jumal on Armastus, siis need, kes tunnevad Jumalat tõeliselt, tunnevad ka igavest armastust, millel pole ei algust ega lõppu.“

„Püha Jumala tundmine tuleb intiimsuse paigast, kus ei ole kiirustamist. Jäta oma ärevus seljataha ning suple Minu Armastuse allikal. See puhastab Sind ning tugevdab Sinu armastust Minu vastu. Sina armastad Mind, sest Mina armastasin Sind esimesena. Minu Armastus on allikaks kõigele sellele, mis on hea ja püha ja tõeliselt tähendusrikas. Sa õpid Mind tundma, kui Sa armastad Mind. Tunne Mind nagu Ma Olen, mitte kui kauget sõpra, vaid kui lähedast ning intiimset Armastajat, Sinu Hinge Hoidjat. Loobu armastuse ebaküpsest arusaamisest ning õpi Mind tundma Nagu Ma Olen. Siis saavad Sinu elu kohta käivad määratud eesmärgid teostuda. Kas Sa tahad Mind Tundma Õppida Nagu Ma Olen?

Johannese 17: 23-24 The Passion Translation

„Sina elad täielikult Minus ja nüüd elan Mina täielikult nendes, et nad saaksid kogeda täiuslikku ühtsust, ning maailm veendub selles, et Sina oled Mind saatnud, sest nad näevad, et Sina armastad igaüht nende seast samasuguse kirgliku Armastusega, nagu Sa Armastad Mind.

„Isa, Ma palun, et Sa lubaksid igaühel, kelle Sa oled Mulle andnud, valitseda Meie kõrval, sest Ma tahan, et nad oleksid seal, kus Mina Olen! Siis nad näevad Minu Kogu Auhiilgust- Kogu seda Sära ja Hiilgust, mis Sa oled asetanud Minu üle, sest Sa oled Mind armastanud juba enne ajastute algust.“
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 20.02.2017

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar