esmaspäev, 20. august 2018

BRIAN SIMMONS „JUMAL ON TÕELINE SÕBER“

 

 
Ma kuulen Jumalat sosistamas…


„Mina olen see Tõeline Sõber, keda Sa alati oled endale tahtnud. Nii paljudel kordadel, kui Sa oled hüüdnud Minu poole, olen Ma vastanud ning olnud Sinu kõrval. Kuigi Sa oled väga õrn, olen Mina teinud Sind väga tugevaks. Kas Sa ei mäleta, kuidas Mina süütasin Su südames tule ning andsid Sulle armu, et armastada ja otsida Mind kogu oma südamest? Mina olen Sind Ümbritsev Kaitsekilp, Tugev Kaitsja ning Su Tõeline Sõber.
Tuleta meelde neid tõotusi, mis Ma olen Sulle rääkinud. Ära lase nendest lahti! Ma olen Sulle tõotanud anda elu, tugevust, tervenemist ja väge. Minu sõnad on võimas kaitsekilp, et teha Sind tugevaks, kui kahtlused hakkavad Sind igast küljest ründama. Tule aina uuesti ja uuesti Minu ligi ning mitte kunagi ära unusta seda sihtpunkti, mida Mina olen Sulle tõotanud, sest kogu oma päranduse võtad Sa vastu usu läbi.
Õpetussõnad 18:24 The Passion Translation

Mõni sõprus ei kesta kaua, aga pole olemas ühtegi armastavamat sõpra, kes oleks Su südamele lähemal kui Mina!
 
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 20.08.2018
 

 


 

 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar