kolmapäev, 15. juuli 2015

Brian Simmons „Jumal On Sinu Tarkus!“






Ma kuulen Jumalat sositamas: „Mina Olen Sinu Tarkus!“
„Iga päev Ma räägin Sinu südamesse. Ma seisan ristteel ja annan Sulle juhtnööre ja rahu, kui Sa järgid Mind. Vaikselt, kindlameelselt ja järjepidevalt. Mina olen Sinu Tarkus. Ma ju tõotasin Sulle, et Ma olen Sinu jaoks olemas igal päeval Sinu elus. Mina varustan Sind kõigega, mida Sa vajad, sest nii palju kui Sul on päevi, on Sinu jaoks olemas ka tugevust.“

„Luba Minu Tarkusel ennast instrueerida läbi iga raskuse. Ma treenisin oma sulast Joosepit piiratuse ja mittemõistmise vangistuses. Oma sõbra Joosepi sügavale südamesse andsin Ma tarkuse võtmed, mis lukustasid teda lahti igasugusest piiratusest ja puudusest. Joosep oli vaba juba palju aega enne seda, kui vangla uksed tema jaoks avanesid. Usu seda, et Mina Olen Sinu Õpetaja, kes annab Sulle igal päeval ühe koguse tarkust, mis valmistab Sind ette Sinu tuleviku kutsumiseks.“

„Kuna Sa oled Minu silmis unikaalne, siis on ka Sinu õppetunnid unikaalsed. Teised inimesed ei olegi võimelised mõistma kõike seda, mida Mina olen tegemas Sinu hinges. Nemad olid võimelised nägema vaid valu, aga Mina olin samal ajal kirjutamas Sinu südamesse Oma Tarkust. Mina olen õpetanud Sind armastama ning tarkus on alati leitav armastuse väljendustes. Ära mitte kunagi karda tulevikku, sest Mina Olen Sinu Tarkus absoluutselt igal Sinu elupäeval.“


„Täna kui Ma räägin Sinuga, kas Sa kuulad Mind, Mu laps, ning kas Sa tuled Tarkus Allika juurde Armastuse embuse ja südamehoiakuga? Ma teen Sind targemaks Sinu kriitikutest ja Palju Rohkem Armastavamaks, kui on Sinu vaenlased. Leia Minus Oma Tarkus, mis arutab lahti Sinu segaduse ning tervendab Sinu valu. Kuula Minu Tarkuse Laulu, mida Ma laulan Sinu üle, sest Mina Olen Sinu Tarkus ja Sina Oled Minu Laps. Seda ütlen täna Sulle Mina, Sinu Taevane Isa!“

Õpetussõnad 9: 9-10 The Passion Translation
Õpeta targale mehele seda, mis on õige
Ja ta kasvab veelgi targemaks.
Anna juhiseid Jumala armastajatele
Ning nad on võimelised õppima veelgi rohkem.
Tarkuse tagaajamise alguseks on see,
Kui Sa oled täielikult täidetud aukartusega,
Kui Sa ülistad Jehoova Jumalat.
Selleks, et võtta Ainsalt Pühalt vastu ilmutusi,
On vaja muutuda kellekski, kellel on elav arusaamine.




Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 15.07.2015

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar