pühapäev, 26. märts 2017

BRIAN SIMMONS "IGAS RASKES OLUKORRAS ON JUMAL SINU JAOKS OLEMAS"



Ma kuulen Jumalat sosistamas…

„Mina toon Sulle valgust ja arusaamist nendel hetkedel, kui Sa ei saa aru, mida Sul tuleb teha. Ma tõin Sind sellesse usalduse paika, kus Ma saan Ennast Sulle avada ja ilmutada kui Sinu Ainus Allikas ja Ustav Sõber.“

Kogu ärevus kaob, kui Mina olen Sinu lähedal. Omaenese jõus püüdlemine tähendab panna mööda õigest teest, sest see, kes järgneb Minule, ei pea pettuma. Need, kes omaenese jõus püüdlevad ja suruvad end edasi, on need, kes ei ole veel õppinud usaldama Mind.“

„Aga Minu armastajad, kes on kutsutud nautima Minu ligiolu, teavad, et Ma olen alati koos nendega ning Mina ülendan neid õigel ajal. Ärevus on enesevalitsuse puudumise väga piinav osa, muret tekitav hirm tuleb just eriti nende üle, kes on alla neelatud omaenese elude poolt. Nad ei lase igavikul valitseda.“

„Aga Mina olen Sind kutsunud nautima Oma Päästja kaitsvat armastust. Mina jään Sinu juurde, kui teised minema kõnnivad. Mina olen kohal, kui ebakindluse varjud langevad Su teerajale. Mina olen koos Sinuga, kui kõik Sinu ümber hakkab ütlema Sulle: „kahtle!“ Veri, mille Ma valasin Sinu eest, on Sinu kindel varjupaik katsumuste ajastul, peidupaik, kui vaenlane Sind ümbritseb. Usalda Mind ning vaata, kuidas Mina tegutsen. Olgu Sul suur usk ning Sa näed, kuidas Minu imed tulevad esile.“

2 Timoteose 2: 11-13 The Passion Translation

„Sa võid usaldada neid sõnu: kui me olime ühendatud Temaga surmas, siis me oleme ühendatud Temaga ka Tema elus! Kui me oleme ühendatud Temaga Tema kannatustes, siis me valitseme koos Temaga ka Tema võidus. Kui meie eirame Teda, siis Tema eirab ka meid. Aga isegi, kui meie oleme reetlikud, siis Tema on ikkagi täis usku, sest Tema ei kaldu eales kõrvale Oma ustavusest meie suhtes!

 
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 26.03.2017

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar