laupäev, 25. märts 2017

Doug Addison „ Kuidas Kasutada Oma Raskeid Aegu Enda Kasuks“


 


Ma suhtlen sõna otseses mõtte kümnete tuhandete inimestega, kui ma viin läbi prohvetlikke sessioone ja treeninguid (tõlkija märkus: facebookis LIVE piiblitunnid) ning ma olen tähele pannud huvitavat mustrit:

Saatan ründab Sind Sinu tugevuse ja tuleviku kutsumise alal.

Seda sama mustrit on võimalik näha ka Piiblis inimeste eludes. Prohvet Saamuel võidis Taaveti järgmiseks Iisraeli Kuningaks, aga mitte keegi ei tundnud ära Taaveti autoriteeti selles valdkonnas. Ja isegi peale seda, kui Taavet oli tapnud Koljati, pidi ta läbi minema väga raskest ajaperioodist, sest tal tuli aastaid põgeneda Kuningas Sauli eest (Vaata 1Sa. 21-31 peatükid)

Jumal kasutas seda Taaveti põgenemise aega testimiseks ning see aeg oli võimalus jõuda vaimse ja emotsionaalse küpsuseni. Jumal kasutab meie elu raskeid ajaperioode selleks, et meile ilmutada meie nõrkusi ning tervendada ja tugevdada meid nii, et me oleksime võimelised aitama teisi, kes ehk samal moel on kannatanud.

„ Pidage seda puhtaks rõõmuks, mu vennad ja õed, kui Te satute silmitsi mitmesuguste katsumuste ja testidega, sest Te teate, et Teie usu testid toodavad vastupidavust ja kannatlikkust. Las vastupidavus viib sihile nii, et te saate küpseks ja terviklikuks ning Teil pole enam mitte mingisugust puudust. (Jakoobuse 1. 2-4 NIV)

See on väga oluline mõista, et Jumal ei too meile haigust ja raskeid aegu. See pole Jumala karistus, kui Sa kannatad. Sellised asjad tulevad vaenlase käest, sest Jumal on puhas armastus. (Vaata 1 Johannese 4: 8)

Kust Tulevad Halvad Asjad?

Jeesus rääkis tähendamissõna Taeva Kuningriigist, mis on põllu sarnane, kuhu külvatakse häid seemneid. Kui need hakkasid kasvama, tuli ka see ilmsiks, et sellel põllul kasvas ka umbrohi (Vaata Matteuse 13: 24-28)

„Omaniku sulased tulid tema juurde ja ütlesid: „Isand, kas Sa mitte ei külvanud Oma põllule häid seemneid? Aga kust see umbrohi siis tuli? Ja omanik vastas: „Vaenlane tegi seda1“ (Matteuse 13: 27-28 NIV)

Jumal Tahab Sind Õnnistada

„Armas sõber, ma loodan, et Sul läheb hästi, et Sa oled füüsiliselt terve oma ihus, nagu Sa oled ka tugev vaimult“ (3 Johannese 2 NLT)

Jumala tahe on see, et Sa oleksid jõukas, terve, terviklik ja õnnistatud. Aga patt, stress ning ülekoormatud elustiil viib alla meie elu kvaliteedi ning ilma puhkuseta me võime muutuda nõrgaks nii oma ihu, emotsioonide kui ka suhete alal. Aga Jumal suudab kasutada vaenlase rünnakute aega selleks, et Sind teha tugevaks ning tuua Sind suurema vaimse küpsuse sisse.

Meil on vaja ära parandada igasugune viltune vaatenurk Jumalast ning mõista seda, kes Jumal tõeliselt on! See nõuab Sinult seda, et Sa murrad välja igasugusest uskmatusest ning liigud lihtsalt faktide teadmise tasemelt Piiblist kohta, kus Sa hakkad Jumala tões elama igapäevaselt. Me võime seda õppida iga päev oma elus, kuidas elada igapäevaselt Jumala Ligiolus, elades Vaimus. (Vaata Galaatlastele 5: 16)

Jumal Ilmutab Sulle Sinu Ettemääratust (Saatust)

Pea meeles, et Jumal kasutab vaenlase rünnakuid ja raskeid aegu Sinu elus selleks, et Sind puhastada. Ja saatan ründab meie elusid eelkõige nendel aladel, kus meile kuuluvad tulevikus suured võidud. Kui Sa oled oma elus rünnatud oma ihu alal, emotsioonide alal, suhetes või finantside alal, siis mul on Sulle head uudised: Kas saatan näeks nii suurt vaeva ja teeks ületunde Sinu ründamisel, kui Sa poleks nii suur oht pimedusele?

Kui Sa lähed läbi nendest rasketest aegadest, siis Sa saavutad autoriteedi vaimus ning Jumal kasutab Sinu kannatusi selleks, et tuua tagasimaksed ning õnnistused.

Mina olen kannatanud paljude aastate vältel väga kohutavaid kannatusi füüsiliselt, emotsionaalselt ning finantsiliselt. Ma oleks rohkem kui ühel korral peaaegu surnud. Jumal on toomas tervenemist kõigile nendele aladele minu elus. Viimaste kuude jooksul olen ma tervenenud borellioosi haigusest, allergiast mõningate kemikaalide suhtes (mille tõttu ma olin väga tõsiselt isoleeritud), ärevus-ja paanikahäirest ning ma nimetasin praegu vaid mõnda haigust!

Kõige selle keskel olen ma õppinud väga palju tervenemise, taastuse ning Jumala armastuse ja armu kohta. See on aeg, mil Jumal tahab tervendada meie ihusid, emotsioone ja suhteid. See kõik valmistab meid ette tulevaks ärkamiseks, mis nõuab meilt tugevust ning palju suuremat autoriteeti vaenlase üle. Praegu on käes ajaperiood, mil liiguda oma elus edasi oma kutsumises viisil, nagu Sa pole kunagi varem liikunud.

 
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 25.03.2017

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar