pühapäev, 5. märts 2017

BRIAN SIMMONS „JUMALA ARMASTUSE VALGUS“



Ma kuulen Jumalat sosistamas…

„Kinnita oma süda Minu külge. Kui Sa näed, et Su hinges puudub midagi, siis vaata Minu peale. Mina peaksin olema keskmeks, mille ümber keerleb Sinu elu. Kui Su silmad on kinnitatud Minule, siis Minu Vaimu kogu varustus voolab Sinusse. Minu armastus Sinu vastu on nagu võimas tõusulaine, Sul pole tegelikult mitte kunagi vaja „proovida“ kedagi armastada, Minu armastusest piisab nii Sinule kui nendele. Minu armastuse auhiilguse voolamises on peidus piisav kogus armastust, et Sa ise seda isiklikult kogeksid ning suudaks anda seda teistele. Kinnita oma süda Minu külge ning mitte nende väikeste inetute solvangute külge, mis tulevad Sinu ja teiste inimeste vahele. Minu Armastus kustutab ja katab suure pattude hulga. Kui Minu Vaim täidab Sind, siis kõik need muud asjad saavad ära uhutud ja ära unustatud. Sel moel on toime tulnud kõik need, kes on olnud tagakiusatud Minu pärast- nad kinnitasid oma fookuse Minu armastusele.“

Minu Armastuse Valgus on Valgus, mis juhib, soojendab, toidab ja teeb tugevaks. Pööra oma süda Minu Armastuse Valguse poole ning Su aiast hakkab kaduma „umbrohi“, mis takistab Su viljadel esile tulemast. Kui Sa pöördud Minu poole, siis Mina teostan kõik selle, mida Sinu enese pingutused ei suuda saavutada- Mina muudan Sind seestpoolt väljapoole. Mina olen kannatlik ja heatahtlik ning Minu südames on nii palju enam kaastunnet Sinu suhtes, mida Sa pole veel ära tundnud. Sa pole Minu jaoks pettumus, vaid Sa oled mulle rõõmuks!“

„Pea alati meeles seda hinda, mis Ma olin valmis maksma, et kätte saada Sinu hinge. Ma olen andnud Sinu eest Oma Poja, Minu Suurima Aarde. Ma olen andnud Sulle Oma Püha Vaimu ning Kogu Mu Süda kuulub Sulle. Kui Sulle tundub, et Ma olen kaugel, siis tule ja immuta oma süda läbi Minu Armastusest ning lükka enesest eemale kõik need valed, mis üritavad Sind eksiteele viia. Ma tunnen Sind, Ma saan aru, mis liigutab Su südant, ning ma tean igat Sinu sõna juba enne, kui Sina need jõuad välja rääkida ning lause moodustada. See rõõm, mis Mul on Sinust, pole seotud Sinu „tegudega, pingutustega“, vaid Sinu armastuses. Kuigi Sa pole Mind mind näinud, ometi Sa armastad Mind. Ma ei jäta Sind maha ning mitte miski ei suuda vähendada Minu armastust Sinu vastu.“

„Kui Sa pöörad oma fookuse Minu peale ning paned pilgu Taevastele asjadele, siis Minul avaneb võimalus tuua Sind Minu armastuse ja pühaduse palju suurema mõõdu sisse. Ära lase vaigistada oma kiituslaulu ning ära lase mitte millelgi end takistada, et otsida Mind Minu Armastuses.“

Koloslastele 2: 14-15 The Passion Translation

„Ja läbi Tema risti jumaliku autoriteedi tühistas Ta iga seaduse rikkumise, mis oli meie arvel ja iga süüdistuse, mis oli meie vastu. Ta eemaldas kõik- meie patud, kõik plekid meie hingest ning meie häbiväärsed läbikukkumised, mis puudutasid Tema seaduste pidamist- Ta kustutas need kõik ning neid ei ole võimalik enam taastada! Kõik, mis me kunagi olime Aadamas, on pandud Tema ristile ning jäädavalt naelutatud sinna tunnistuseks avalikust täielikust tühistamisest! Ning siis tegi Jeesus pimeduse jõududest ning valitsustest avaliku naerualuse, röövides neilt kõik relvad ning vaimse autoriteeti ja väe, et nad ei saaks meid enam süüdistada. Ning risti väe läbi tegi Jeesus nendest Võiduka rongkäigu vangid! Tema polnud nende vang, vaid nemad olid Tema vangid!“

 
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 05.03.2017

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar