neljapäev, 30. märts 2017

BRIAN SIMMONS "ÕIGE UKS AVANEB"


 


Ma kuulen Jumalat sosistamas…

„Ma ei valmista Sulle eales pettumust. Tuleta endale meelde, kuidas Ma olen Sind minevikus aidanud. Ma ei luba Su vaenlastel Sind võita. Mina murran läbi meeleheite pilvede ning päästan Sind. Ma ei vea Sind alt. Sa oled tihtilugu pettunud olnud, kui Ma olen sulgenud mõne ukse. Aga ometi on need suletud uksed hoidnud Sind, et Sa ei teeks valesid otsuseid ega läheks valele teele. Mitte kunagi ära kaota julgust, kui Mina sulgen ukse. Sest Mina avan selliseid uksi, mida mitte ükski inimene ei suuda sulgeda ning sulgen uksi, mida ükski inimene ei suuda avada. Kas Sa valiksid Minu kiitmise nendel hetkedel, kui Mina sulen ukse, sama moodi, nagu Sa kiidad Mind siis, kui Mina avan ukse?“

„Kui Mina otsustan sulgeda ukse, siis see on mõeldud Sinu õnnistuseks. Ära lase pettumusel võimust võtta, kui Mina olen otsustanud valida Sinu jaoks parima. Sest suletud uks Sinu ees on tegelikult palju suurema võimaluse avanemine, et Sa saaksid kogeda Minu parimat oma elus. Sest Mina valitsen Sinu saatuse üle ning valin Sinu jaoks parima teekonna, kui Sa alistud Minule. Mina avan õige ukse iga suletud ukse asemel ning siis Sa näed Minu armastuse tarkust Sinu elu heaks. Ma ei too Sulle mitte üksnes suurt rõõmu, vaid Ma säästan Sind ka täiesti kasutust valust. Usu Minu Armastusse, toetu Min Armastusele ning Sa ei pea pettuma.“

Laul 18: 30-31 The Passion Translation

„Milline Imeline Jumal Sa oled!

Sinu teerada minu jaoks on olnud täiuslik!

Kõik Sinu tõotused on osutunud tõeks.

Milline turvaline kindlus Sa oled kõigi nende jaoks,

Kes peidavad end Sinus!

Sa oled Jumal, kes mähib mind täielikult armu sisse.

Kas kusagil on teist sellist jumalat nagu Sina?

Sa oled Ainus Jumal, kes on väärt ülistust,

Sest pole olemas Sinust kindlamat vundamenti,

Millele ehitada oma elu!

 
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 30.03.2017

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar