teisipäev, 5. mai 2015

Brian Simmons „Käes on aeg rõõmsameelse kiituse jaoks!“


 

Ma kuulen Jumalat sosistamas…

„ Käes on päev, mil tunda rõõmu ja olla tänulik selle eest, mida Mina olen Sinu elus teinud. Las Sinu kiitus leiab tõelised väljendusviisid, kui Sa tuled Minu ette oma laulva kingituse ja rõõmsa tähistamisega.“

„Ma kutsun Sind tähistama Minu armu  ja rõõmsameelset teerada, mis Mina olen avanud Sinu ees. Tõeline ülistus on  kõrgeim ja ülim vorm tänulikkusest, sest oma ülistuslauludes Sa kuulutad Jumala headusest ning seeläbi purustad oma hinges iga vale, et mitte hakata mind süüdistama selles, et Ma oleksin justkui Sind alt vedanud ja vajalikul hetkel Sind varustamata jätnud.“

„Kui Sa kannad ülistusrüüd, siis Sa oled riietunud võidu ja läbimurretega. Minu paljudelt pühadelt on röövitud mahedalt lõhnav ülistusrüü. Kui Sa näed ennast Minu lapsena, siis häbi rõivad eemaldatakse ning Sa mõistad seda, et Sind on koos Minuga asetatud troonile ning Sulle on antud kuninglik rüü.“

„Kui Sul on rõõm, siis Sul on ka Auhiilguse atmosfäär, kus vabastada oma kiitus. Miks Sa peaksid olema depressioonis, kui Mina olen toonud Sulle oma kõigi aegade suurima kingituse, Oma Poja, kes toob vabaduse igale vangile.“

„Kiitus toob selle vabaduse reaalsuseks. Kiida Mind täna usus ning vaata, kuidas piirangute müürid hakkavad kokku kukkuma Sinu silme ees. Palju on neid võite, mis tuuakse kiitusega.“

„ Minu Juuda sõjamehed lähevad Sinu ees ja avavad Sulle tee, et tantsida võidutantsu.“

„Minu armu ülevoolamine Sinu elus toob Sinus esile rõõmsameelse südame ning elurõõmsa näoilme. Kui kiitus tõuseb Minu ette, siis Minu rahva pealt lahkuvad koormad.“

„Ära üle üks nende hulgast, kes hoiavad tagasi oma kiitust, kuni nad pole saanud oma tahtmist. Kui Sa kiidad Mind vabadusega, siis Minu tahe sünnib Sinu elus ning kõik, mida Sa oled igatsenud, täitub. Usk on võimeline kiitma ka pimeduse keskel, nagu Minu sulased Paulus ja Siilas kiitsid Mind vanglas, kuni rõõmu helid raputasid maad ning neile avanes tee välja.“

„ Inglid vabastatakse sel ajal, kui Sina kiidad. Võidud tulevad esile, kui Minu Juuda sõjamehed toovad oma kiituse Minu kohtujärje ette. Käes on päevad, mil tuua Mulle oma rõõmsameelne tänulikkus kui armastuse ohvriand ning Mina annan Sulle Oma rahu ja avan Sulle tee Minu Auhiilgusesse, sest Sina oled Minu tõotuste pärija  ning Minu rõõmu laps.“

Laul 136:1 The Passion Translation

Tänagu igaüks Jumalat, sest Tema on hea ja Talle on kerge olla meelepärane!

Tema Õrn Armastus meie vastu kestab igavesti!

 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar