laupäev, 20. juuni 2015

Brian Simmons „Jumal - Sinu Tõeline Abimees“




Ma kuulen Jumalat sosistamas…

„Ära mitte kunagi hülga oma igatsust pühaduse järgi. Sinu läbikukkumised ei suuda Sind eemaldada Minu südamest ja Sinu nõtrused ainult tõmbavad ligi Minu armu. Kui Sa oled eksinud, siis tule Minu juurde ja vaata, kuidas Minu kaastunde naeratus paitab üle Sinu hinge. Usk saab Sinu sees tugevaks, kui heidad endast eemale igasuguse süüdistaja hääle ning puhkad Minu Kolgata armastuses.“

„Keset oma kaotust otsi Minu armu ja võit saab Sinu omaks. Mitte miski ei suuda Sind lahutada Minu Igavesest Armastusest. Paljudel kordadel oled Sa ennast hüljanud ja tõrjunud, aga Mina pole seda teinud. Usk Minu Armastusse jääb alati Sinu julgustuseks ning röövib vaenlaselt igasugused relvad. Lootus sünnitab rõõmule teed, isegi siis, kui Sa ei näe Minu Auhiilgust.“

„Aeg on käes selleks, et lõputa rõõmulaul võiks täita Sinu suud. Olles silmitsi kaotusega laula võidulaulu. Naera vaenlase üle ning Sa näed, kuidas Minu võit murrab esile, sest Mina hoian alati triumfi varuks Oma armastavatele õigetele. Patul pole väge Teie üle, aga Minul on.“

„Minu tugevus võtab üle iga nõrga ja vigase koha ning iga paik Teie sees saab täidetud armu väega. Ära mitte kunagi loobu oma kirglikust igatsusest olla püha Minu silmis, sest Mina puhastan Sind Oma Elava Lootusega ja Sa näed, kuidas Minu Auhiilguses toimub Sinu elu täielik muutumine. Põle pühaduses Minu Ligiolus, kuni usk hakkab kiirgama välja kogu Sinu olemusest. Sisene Minu täielikult muutvasse Auhiilgusesse ning oota seda, et Mina liiguks Sinu kasuks. Arm, arm- sellest saab Sinu laul. Ja usk, usk- see kuulub Sulle.“

Laul 46: 1 The Passion Translation
„Jumal, Sa oled selline eriline Turvalisuse ja Väe paik, kuhu varjuda!
Sa oled tõestanud seda, kuidas Sina oled Tõeline Abi probleemsel ajal;
Sa oled Rohkem kui Küllalt ja Alati Kättesaadav, mil iganes ma vajan Sind.“







Tõlkinud Jana Naudi 20.06.2015

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar