esmaspäev, 21. november 2016

BRIAN SIMMONS „JUMAL EEMALDAB SINU SALAJASED HIRMUD“



Ma kuulen Jumalat sosistamas…

„Armastuses ei ole hirmu. Minu Armastuses peitub vägi, et tuua esile ja tervendada seda, mis on ära peidetud salajasse. Mitte miski ei suuda vastu panna Minu Armastuse väele, kui see hakkab asju lahti rullima Sinu sees. Ma kutsun Sind, Mu armas laps, endale lähemale, kõige sügavamale Minu armastuse kambrisse ja seal hakkan Ma Sind tervendama. Mina eemaldan sinu seest kõik peidetud salajased hirmud.“

„Mina olen Igatsuste Jumal ning Mina igatsen Sinu järgi. Ma nii väga tahan kätte saada Sinu südant, kogu Sinu südant. Minu jaoks tähendab see, kui Sina ütled, et Sa armastad mind, teiste sõnadega: „ Vaata mind hoolikalt läbi, oo Jumal, paljasta minu salajased hirmud ja tervenda mind!“ Minu Armastus alati vastab Sinu hüüdele rohkema järgi. Mina näen seda, mis inimsilmale on nähtamatu. Mina näen südamete salajastesse paikadesse ning Mina tean Sinu väga tugevat igatsust anda Minule kõik see, mida Sa omad.“

„Tule lähemale, nõjatu Mu rinnale, kuula Mu südamelööke ning õpi tundma Minu „kõikjal kohal olevat“ Armastust- sest see on tugevam, kui ükskõik mis hirm, ükskõik mis pimedus ning Minu armastuses peitub vägi eemaldada iga kate.  Mina, Sinu Jumal, eemaldan Su elust iga salajase hirmu.“

„Ära mitte kunagi karda vananeda, sest Mina kohtan Sind igal Sinu elupäeval, igal kuul  ja igal aastal Sinu elus, niikaua, kuni Mina otsustan Sind võtta ära koju. Ma valvasin Su üle, kui Sa olid noor ning Mina valvan Sinu üle, kui Sa saad vanemaks. Minu suurepärane arm katab Sind. Ära mitte kunagi karda seda, et Sul tuleb varustusest puudu, sest Mina olen Sinu Võimas ja Imesid Tegev Varustaja. Ära anna hirmudele alla, hirmud ei suuda Sind võita, sest Sina oled juba võitnud. Mina eemaldan ka kõik salajased hirmud, kuni Su süda põleb Armastuse puhta leegiga!“

Laul 139: 1-6 The Passion Translation

„Isand, Sina tead minu kohta kõike, mida on võimalik teada.

Sina oled uurinud ja vaadanud läbi kogu minu sisemise olemuse

Oma armastava pilguga.

Sina tajud ja märkad igat minu südame ja hinge liigutust,

Ning Sina mõistad igat minu mõtet

Juba enne, kui see jõuab esile tulla minu mõistuses.

Jumal, Sa oled nii intiimselt ja sügavuti teadlik minust,

Sa loed minu südant nagu avatud raamatut

Ja Sa tead juba ette kõiki minu sõnu, mida ma hakkan välja rääkima

Juba enne, kui mina jõuan alustada lausete moodustamist!

Sa tead igat sammu, mida ma hakkan võtma

Juba enne, kui teekond algab!

Sa oled läinud ette minu tulevikku, et valmistada teed,

Ning leebuse ja lahkusega Sa saadad mind,

Hoides ja säästes mind minu mineviku hädadest.

Oma Armastuse käega minu elu üle

Sa annad mulle edasi Isa õnnistusi.

See lihtsalt on nii imeline,

Sügav ja hoomamatu!

See, kuidas Sa minust aru saad, toob mulle imesid ja tugevust.

 
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 21.11.2016

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar