esmaspäev, 28. november 2016

BRIAN SIMMONS „ÜKS SAMM KORRAGA“



Ma kuulen Jumalat sosistamas…

„Sa oled jõudnud nii kaugele! Näe seda, kuidas Minu arm on Sind hoidnud ning Minu käsi on Sind kaitsnud! Sa oled paljudel kordadel komistanud, aga Mina olen Sind tõstnud üles iga kord ning Mina olen Sind kandnud ka läbi pimeduse ja kahetsusvalu orust. Ja nüüd Ma kutsun Sind endalt maha raputama kogu enesehaletsuse ning iga vabanduse, mis hoiab Sind kinni selles paigas, kus oled. Tõuse ja tule ära. Ma kutsun Sind võtma korraga ühe sammu.“

„Kui Mina Sind juhin, siis sellega ei kaasne kunagi segadust, sest Mina muudan Sinu ees oleva tee eredalt nähtavaks. Iga segadus, mis Sind täna ümbritseb, ei pärine Minu käest. Miks Sa otsid kogu aeg kinnitust ja jaatust, kui Minu Vaim elab Sinu sees? Usk muudab Su tee väga selgeks, ja Minu Vaim muudab Su teekonna meeldivaks. Ära mitte kunagi ignoreeri Minu Vaimu elu Sinu sees, sest see on Elu jõgi ja Tarkuse allikas. Minu Vaim juhib Sind, kui Sa võtad ühe sammu korraga.“

„Paljud Minu rahva hulgast on ignoreerinud rahu teed. Sinu ümber on olnud väga palju segadust ja turbulentsi, aga järgi Minu rahu teed ning Sa murrad läbi uude paika. Liigu edasi rahus, ela lähtuvalt sellest rahust, mis on sügaval Sinu sees. Lase joovastuse ojal puhastada ja pesta kõik Sinu emotsioonid, sest Minu rahu on see, mis Sind tõeliselt hoiab.“

„Mina olen Ainus Isik, kes teab Sinu kohta absoluutselt kõike, mida on teada. Ma tean kõiki Sinu nõrkusi ja Ma tunnen Sinu armastust, mis Sul on Minu vastu. Ma olen Sind kutsunud, hoolimata Sinu paljudest väljakutsetest. Võta üks samm korraga ning tule järjepidevalt Minu ligi. Minu rahu hoiab Sind ning Minu rahu juhib Sind. Hoia oma süda Minu imeilusas rahus, mida Ma Sulle annan.“

Johannese 15: 18-19 The Passion Translation
„Lihtsalt pidage seda meeles, et kui uskmatu maailm vihkab Teid, siis esmalt vihkas see mind.  Kui Te kingite maailmale oma truuduse, siis nad armastavad ja võtavad Teid vastu kui ühte nende hulgast. Aga kuna Te ei joondu selle maailma väärtushinnangutega, siis nad vihkavad Teid. Mina olen Teid valinud ning võtnud sellest maailmast välja selleks, et Te oleksite Minu omad.“

 
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 28.11.2016

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar