reede, 18. november 2016

BRIAN SIMMONS „JUMALA TERVENDUSE TOOJA“



Ma kuulen Jumalat sosistamas…

„Nüüdsest alates kasutan Ma Sind, et tuua paljudele, eriti Sinu perekonnale, tervenemine ja taastus. Sa hakkad Mind nägema liikumas väljaspool Sinu limiteeritust otse võimatutesse asjadesse. Absoluutselt kõik muutub läbi Minu Vaimu Ligiolu, mis voolab läbi Sinu. Haavatud südamed õpivad tõusma üles läbi nende sõnade, mida Sa neile räägid ning läbi selle armastuse, millega Sa nad üle valad.“

„Mina olen Sind ette valmistanud, et Sa oleksid valmis igal viisil õnnistama ja tervendama. Ära vaata tagasi, sest ajalugu ei ole see, mis on Sind vorminud. See olen Mina, Sinu Jumal, kes on teinud väga head tööd Sinu sees ja Sinu elus. Koiduvalgus on tõusmas ning Mina olen süüdanud Sinu sees uue ilmutuse, mis on nüüd kootud kogu Sinu olemusse. Tänasest alates eraldan Ma Sind, kui Minu Tervenemise tooja. Too oma perekonda suurem armastus ning Mina toon suurema tervenemise. Mina olen Jumal, kes tervendab südameid ja ihusid ning Ma ei vea Sind alt.

Laul 103:8 The Passion Translation

„Isand, Sa oled nii heatahtlik ja õrnasüdameline nende suhtes,

kes seda ei vääri ja nii kannatlik inimestega,

 kes on Sind alt vedanud.

Sinu armastus on nagu kiirevooluline jõgi,

mis ujutab üle kõik kaldad Sinu headusega.

 
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 18.11.2016

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar