reede, 25. november 2016

BRIAN SIMMONS „KIITUSE KIIRTEE“



Ma kuulen Jumalat sosistamas…

„Mu väga kallis, kui Sa kõnnid kiituse kiirteel, siis ma rõõmustan koos Sinuga. Ma tean, et on tõsi see, et Sa tänan Jumalat Minu eest, selle eest, mis Ma olen teinud Sinu heaks. Aga Mina tänan Isa ka Sinu eest, sest Sina oled Isa armastuse kingitus Minule. Sa oled pidanud Mu sõnu ning liikunud üha sügavamale Minu teedel, isegi siis, kui valgus on olnud hämar ning ebaselgus on Sind ümbritsenud. Ma näen seda, et Sa igatsed olla Minu sõna tegija ja mitte ainult kuulja, ning Sa oled olnud ustav isegi selles, mis on väga väike, mis Sa oled teinud Minu heaks.“

„Kõnni koos Minuga kiituse kiirteel ning Mina eemaldan Sinu uskmatuse. Sa oled Minult küsinud suuremat usku. Ma anna Sulle suurema usu, aga see eeldab seda, et Sa elad tänumeelsuse vaimus kõigis asjades. Mu kallis, Usk ja nurisemine ei saa elada koos. Sul kas on suur usk ja tänumeelsus või Sul on suured kahtlused ja nurisemine. Vali kõrgem kiituse teekond ning vaata, kuidas Su usk hakkab kasvama.“

„Minu Kuningriigi teed on alati kasvavad ja laienevad. Minu ilu rohkeneb, usk kasvab ning püha tänumeelsus kasvab samuti Sinu sees. Kui Sa haarad kinni igavesest elust, siis see avaldub Sinu sees kahanematu lootusena. Mine julgelt edasi. Astu lähemale igavesele tulele. Õpi minu sulastelt Pauluselt ja Siilaselt, kes muutsid isegi vangla kongi kiituse kojaks. Tõsta oma hääl ning ära mõtle korrakski oma minevikule ning kinnita oma süda selle rõõmu külge, mis ootab Sind ees. Kõnni koos Minuga kiituse kiirteel ning Su vangla uksed paiskuvad suure hooga lahti.“

Filiplastele 4: 8-9 The Passion Translation

„Nii et hoidke oma mõtted järjepidevalt fikseeritult selle küljes kinni, mis on audentne ja tõeline, imetlusväärne ning austust väärt, ilus ja lugupidamist väärt, puhas ja püha, armu täis ja südamlik. Ning kinnitage oma mõtted Jumala auliste tegude külge, Teda alati kiites. Järgige kõiges meie eeskuju, mis me oleme Teile andnud ja siis on Rahu Jumal kõigis asjades Teiega.

 
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 25.11.2016

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar