laupäev, 8. aprill 2017

BRIAN SIMMONS „JUMAL TUNNEB SIND“




Ma kuulen Jumalat sosistamas…

„Paljudel kordadel oled Sa mõelnud sellele, et mitte keegi ei mõista Sind. Inimesed on Sinu juurest minema kõndinud ning murdnud sõpruse sideme. Aga Mina tunnen Sind. Ma tean Sinust kõike, mida annab teada ja Mina ei kõnni Sinu juurest minema. Minu armastus on kindel nagu päikese tõus. Vahel võib see olla varjutatud, aga uue päeva alguses paistab Minu armastus taaskord eredana Sinu üle.“

„Sa ei suuda peita Minu eest oma nõrkusi. Ma olen põhjalikult läbi vaadanud Sinu hinge ning Ma tunnen Sind. Mina tajun ja eristan igat Sinu südame liikumist ning Mina tean  enne Sinu rääkima hakkamist,milliseid lauseid Sa hakkad moodustama. Kõik Sinu südame mõtted on Minule elavalt näha ning täielikult paljastatud Minu ees. Minu silmad on pestud armastuses ning Minu käsi on õrnuse käsi. Kui teised räägivad kurja, siis Mina sosistan: „Ma tunnen Sind ja Ma armastan Sind!“

„Mitte miski ei tule Minu jaoks üllatusena, sest Mina olen täitnud kõik ajastud ning igaviku Oma Auhiilgusega. Ma tean Sinu igapäeva toimetusi ning igat Sinu liigutust- kui Sa istud või kui Sa seisad, kui Sa oled pettunud või kui Sa naerad. Mina olen kaardistanud Sinu teekonna Sinu ees. Mina tean igat sammu, mida Sa hakkad võtma, juba enne, kui Sa alustad oma teekonda. Mina tunnen kõiki Sinu teid, sest Mina tundsin Sind juba enne Sinu sündimist. Ma olen valinud Sind, et Sa oleksid Minu sõber, Minu armastaja ja Minu laps.“

„Ma mitte ainult ei planeeri Sinu päevi, vaid Ma olen kaasas Sinuga igal sammul, mis Sa teed. Ma lähen Sinu ees ning kaitsen Sind ka seljatagant kõigi asjade keskel. Maa peal pole mitte kedagi teist, kes mõistaks Sind nii hästi kui Mina. Sinu motiivid, unistused, lootused ning kõige sügavamad igatsused. Tule Ainsa ette, kes teab kõike, mis on teada ning kes Sind peab kallihinnaliseks terve igaviku. Sügav Minu armastuse mõistmine tervendab ja tugevdab Sind kõige jaoks, mis on ees ootamas. Puhka ja hinga Minu armastuses ning lase Minu Auhiilguses kinnitada oma südant, sest kõik, mis Mina tahan Sulle anda, on Sinu käe ulatuses. Mina olen Sinu jaoks olemas kui Täiuslik Isa ning Mina annan Oma valguse lastele ainult seda, mis on hea. Ma tunnen Sind, Mu laps, ning Minu muutumatu armastus täidab Sinu päevi Minu lõppematu heameelega.“

Laul 139: 1-6 The Passion Translation

Isand, Sa tead kõike, mis on üldse teada minu kohta.

Sa oled mu sisemise olemuse läbi uurinud

Oma armastava tähelepaneliku pilguga.

Sina tajud ja märkad igat minu südame ja hinge liigutust,

Ning mõistad igat minu mõtet juba enne,

kui see jõuab minu mõistusesse.

Sa oled nii intiimselt ja lähedaselt teadlik minust, Isand,

Sa loed mu südant nagu avatud raamatut

Ning Sa tead iga sõna, mis ma rääkima hakkan

Juba enne, kui ma moodustan lause!

Sa tead igat sammu, mis ma teen,

Juba enne kui teekond algab!

Sa oled läinud minu tulevikku,

Et valmistada teed

Ning heatahtlikkusega seisad Sa mu selja taga,

Et säästa mind minu mineviku halvast.

Oma armastuse käega minu elu üle,

Sa annad edasi mulle Isa õnnistuse.

See lihtsalt on liiga imeline, sügav ja mõistetamatu!

See, kuidas Sa tunned mind, täidab mind imestuse ja tugevusega.

 
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 08.04.2017

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar