pühapäev, 16. aprill 2017

BRIAN SIMMONS „SINU JUMALIK SAATUS/ ETTEMÄÄRATUS.“



Ma kuulen Jumalat MÜRISTAMAS…

„Ma olen kutsunud Sind, et Sa oleksid Minu Oma. Mina olen see Ainus, kes valis Sind juba enda jaoks Sinu ema üsas ning Mina tõin Sind enese juurde. Minu käsi on olnud Sinu peal sündimisest saadik, Mu armas väljavalitu. Ma olen pannud Sinu sisemusse oma kutsumise. Sinu sees on üks hääl, mis kutsub Sind kogu aeg tulema Minule aina lähemale. Kui Su süda vastab Minu häälele, siis Sa leiad oma tõelise olemuse, oma jumaliku saatuse/ettemääratuse. Ära mitte kunagi hoia tagasi selles kutsumises. Teised ehk hoiavad end tagasi, aga Sina mitte.“

„Täna Ma ootan, et Sa jookseksid koos Minuga. Ma olen Sind tõmmanud Enda kõrvale ning Ma olen üha uuesti ja uuesti võitnud Endale Sinu südame. Meie intiimsest läheduse kambrist on saanud Sinu peidupaik. Aga täna Ma kutsun Sind jooksma koos Minuga. Nende jaoks, kes Mind ei tunne, muutuvad eelolevad päevad järjest pimedamaks. On palju elusid, mida Sa hakkad puudutama ning väga palju muutusi tuleb esile Minu Poja Valguse tõttu, mis on Sinu sees. Nii et jookse. Jookse koos Minuga sinna, kuhu Mina Sind viin. Isegi need kõrgemad kohad, kus Sa mitte kunagi varem pole olnud. Jookse ning ole valmis olema rahvastele Minu hääleks. Ole valmis olema maailmale Minu valguseks.“

„Sa oled Minult küsinud: „Millal ma leian oma tõelise elu eesmärgi ja oma saatuse/ettemääratuse?“ Nüüd on aeg käes, ütleb Jumal ja Sinu Taevane Isa. Sa jooksed koos Minuga. Nii, nagu Minu kutsumine viis Aabrahami läbi Minu tahte saladuste, juhtub ka Sinuga. Sa imestad ja hämmastud pidevalt sellest, kuidas Mina toon esile Sinu elu prohvetliku saatuse/ettemääratuse. See, mida Sa täna näed, muutub kapitaalselt. Sinu elus on käes aeg dramaatiliste ja väga kiirete muutuste jaoks. Sa oled öelnud Mulle: „Ma lähen ja olen see, kelleks Sina oled mind kutsunud olema.“ Sinu elus on käes ajaperiood, mil Sinu saatus saab väga selgeks ning Sinu elu eesmärgilt võetakse kate. Ära karda seda, mis on tulemas, sest see, mida Sa kohtad, olen Mina palju suuremal mõõdul Sinu elus.“

Ülemlaul 6: 12 The Passion Translation

„Ja äkitselt sain ma kaasa kistud oma igatsuste poolt.

Minu jumalik saatus/ettemääratus

Tõi mind otse Armastatud Printsi Kõrvale,

Istuma koos Temaga Tema kuninglikku sõjavankrisse.

Meid tõsteti koos üles!“

 
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 16.04.2017

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar