pühapäev, 28. mai 2017

BRIAN SIMMONS „KUI SA USALDAD JUMALAT JA VAATAD TEMA PEALE, SIIS POLE MITTE MIDAGI, MIDA JUMAL SINU JAOKS EI VALLUTAKS!“



 

Ma kuulen Jumalat sosistamas…

„Ma tegelen kiirelt iga vaenlase plaaniga, mis on seotud Sinu takistamisega Minu teedel. Ma tegelen iga vaenlase katsega Sind kaotust kandma panna. Minu silmade eest pole mitte midagi varjatut. Ma kutsun Sind käima koos Minuga Valguses. Sul pole vaja mitte kunagi karta pimedust. Varjud ei suuda eales Sulle kahju teha, isegi, kui Sa peaksid kõndima läbi pimeda meeleheite oru, olen Mina koos Sinuga.“

„Minu Ligiolu kirkuse sära kustutab iga varju ning eemaldab igasuguse hirmu. Mina olen Sinu kilp. Mina kaitsen Sind iga tulise noole eest, mida üritatakse Sinu pihta tulistada.“

„Tule Mulle lähemale ning ela Minu südame ligi. Mina toon Sind Salajasse Paika ning annan Sulle puhkust. Ära lase mitte millelgi ennast häirida, sest Minu Ligiolu on Sulle rahuks.“

„Pane oma pea Mu õlale ja puhka Minus. Mina olen Sinu jaoks kindel varjupaik ja Turvaruum. Põimi oma süda Minu südamesse, kuni me oleme üks. Lõpeta see Minule meeldida üritamine, sest Sa juba oled Minu silmis täiuslik. See on süüdistaja, kes alati üritab Sind haavata ning rünnata Su kõige nõrgemaid kohti. Mina teen Sind tugevaks keset nõrkusi, kuni Sa seisad terviklikult, kandes Minu kuninglikku kuube ja Minu sõjariietust.“

„Vala välja oma hing Minu ees ning saa vabaks. Pole vaja mitte midagi karta, sest Ma olen kogu aeg teadnud kõike Sinu kohta ja Su võitluste kohta ning Ma nimetan Sind ikkagi Enda omaks, Mu kallis laps. Jäta seljataha see tagarääkivate inimeste maailm ning ela Minus ning kuula Minu sosinaid ning Sa saad tugevaks. Mina olen Ustav, isegi kui Sina näed vaid oma nõrka ja habrast südant. Mina olen Ustav lõpuni.“

„Kas Ma mitte ei tulnud ja ei pesnud nende jalgu, keda Ma armastan? Ma uhun ära Sinu elust Sinu mineviku torked ja reostuse, kuni kõik Su eelnevad tegutsemisviisid ununevad. Sisene taevasesse sfääri ning istu koos Minuga. Me hakkame elama kõrgemal tühistest kismadest. Kui Sa sisened Minu Ligiollu, siis Sa saad osa jumaliku armastuse sfäärist ning täiuslik armastus ajab välja igasuguse hirmu.“

„Tule Mulle nii lähedale kui Sa tahad. Vali endale kõige lähem paik Minu südamele, kõige sügavama armastuse paik ning Ma hakkan Sulle ilmutama Oma kõige aulisemaid saladusi. Ja siis pole enam tähtsust sellel, kui üksi Sa ennast tunned oma pühal otsirännakul. Sest Mina eemaldan Su südamest igasuguse üksinduse. Ma tõmban Sind sügavamale Oma teedele ja Ma täidan iga Sinu vajaduse. Mina olen Sinu Püha Sõber ja Ustav Armastaja. Ja Sa avastad, et Minust on küll. Inimesed tulevad ja lähevad, aga Sina viivitad selleks, et jääda Minuga meie pühasse kohtumispaika eralduses.“

„Sisene Minu pühasse ekstaasimomenti, kui me kaks saame üheks. Sulanda oma vaim Minusse ning Sa koged seda, mida tunnevad ainult Minu kõige pühamad armastajad, sest Mina olen Rahuldus üle iga muu naudingu ja Minu seltsis olemine on parem, kui ükskõik mis teine teadaolev seltskond maa peal. Sisene Minu pilvega täidetud kambrisse ning Ma annan Sulle Oma armastuse veini, jagan Sinuga Oma südame rõõmu, Oma Kuningriigi rahu ja Oma Vaimu väge. Sinust saab Minu südamelöökide kaja, kui kaks südant löövad kui üks. Püha üks olemine Minu kambris teeb Sinust Minu armu jagaja nende jaoks, kes on Sind väga valesti kohelnud ning Sind vääriti mõistnud. Tule ja istu koos Minuga Minu armutroonil, kus Minu armastus on valitsemas.“

Heebrealastele 12: 28 The Passion Translation

„Kuna meie oleme vastu võtnud laienemise ja  kõikumatu kuningriigi, siis me peaksime olema äärmiselt tänulikud ning andma Jumalale kõige puhtama ülistuse, mis on Tema südamele meeldiv, kui me paneme oma elud maha täielikus alistumises, olles täis sügavat aukartust!“

 
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 28.05.2017

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar