neljapäev, 11. mai 2017

Russ & Kitty Walden „Rasked Ajad On Pöördumas Sinu Kasuks!“


 


Isa ütleb Sulle täna: „Rasked ajad on pöördumas. Rasked ajad on pöördumas. Ma tahan, et Sa teaksid, et praegu on TÕESTI RASKETE AEGADE PÖÖRDUMISE AEG Sinu heaks. Sa oled külvanud ja külvanud ja külvanud. Sa oled visanud oma leiva vee peale, nagu Mina olen tõotanud Oma Sõnas, tuleb see nüüd Sinu juurde tagasi, NÜÜD ja PRAEGU on see aeg. Käesoleva hetke Sinu elu seisude täieliku pöördumise ajastul hakkab Su elus Minu soosing olema nähtav. Sügavad Minu õnnistuste ülekanded on Sinu poole teel.“

„Taevane Isa ütleb: „Sinu arvel on hoiul sissemaksed ning reservid ning kingitused, mis Mina hoian Sinu jaoks ja NÜÜD on see aeg, et rasked ajad pöörduksid Sinu kasuks ja soosinguks.“

„Enam ei pea tegelema viivitusega. Sa oled oodanud ja oodanud, aga nüüd hakkad Sa nägema seda, mida Sa oled oodanud. Võta kätte pliiats ja päevik ning hakka kirja panema kõiki neid häid märkmeid, sest varem pole asjad sellisel moel lahenenud. Sul on vaja kirja panna kõik need head asjad ning meeles pidada seda, mis Mina Sulle toon. See kõik hakkab juhtuma iga päev!“

„See uus Minu õnnistuste voolamine algab otsekui nirisemisega,  aga see kasvab aja jooksul voolavaks jõeks. See on Minu Kuningriigi headuse nirisemine, mis kasvab kiirelt ülikasumlikuks õnnistuste voolamiseks, mis ujutab üle kõik Sinu südame igatsused juba enne, kui Mina jõuan lõpule kõige sellega, mis Minul on plaanis teha.“

„Sinu eesmärgiks peaks olema teha koostööd Minuga täiesti värskel ja uuel moel. Tee uued otsused ning värske pühendumine nendel elualadel, kus Sa minevikus mõistsid olukordade üle kohut ning ütlesid. „See on liiga raske, ma ei suuda seda teha, ma ei suuda elada sellisel tasemel.“ Taevane Isa ütleb. „ Sa suudad küll! Sest Mina olen Sinuga. Sul on koht Minu kõrval. Tule ja jää Minu kõrvale. Lase Minul katta Sind Oma tiibadega. Las Ma ümbritsen Sind Oma sulgedega. Las Ma peidan Sind kalju lõhesse, kust Sa oled Mind hüüdnud. Puhka ja hinga Minus, kui Sa vaatad ja naudid headust, mis tabab käesoleval ajal Sinu elu.“

 
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 11.05.2017

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar