pühapäev, 14. mai 2017

Chad Taylor „ Prohvetlik Sõnum: Kes Sa oled Jumala Jaoks!“


 


„Sa oled Minu Joosep ning Potifari naise mõjuvõim peab troonist loobuma ning see kaotab igasuguse väe Sinu elus. Ma tõstan Sind üles praeguste olukordade august ja vanglast otse lõikuse ajastusse- ikalduse aeg on läbi!“

„Sa oled Minu Taavet ning Sauli oda ei ründa Sind enam, kui Mina juhin Sind välja Adullami koopast vaikselt voolavate vete juurde. Minu valitsuskepp ja sau julgustavad Sind. Kõik süüdistused on nüüdseks vaigistatud- hiiglased on maha löödud!“

„Sa oled Minu Ruth ning ebaõnne, vaeva ja äparduste aastad on nüüd muutumas ning Sa oled minemas läbi täieliku metamorfoosi nii, et Sa jõuad välja palju laiemale alale ning Sinu hingesugulasest Päästja ligineb Sulle- möödas on hirmuärevuse ja kartuse ajastu!“

„Sa oled Minu Mirjam ning kõrbele sarnane talv jääb seljataha ning Ma juhin Sind Oma tohutult avarasse tõotuste orgu. Üleujutuse veed tõmbuvad tagasi, kui Ma asetan Sind seisma kuivale maale. Tõsta oma silmad üles ja seisa pea püsti- vaata, ees ootab Tõotatud Maa!“

„Sa oled Mu Peetrus ning eituse, pettumuse ja ahastuse ajaperiood haihtub, kui Su kutsumine saab taastatud. Põrguväravad ei suuda kindlalt seista Sinu vastu ning Su kindlameelsus ei kuku läbi. Sest Mina olen Sinuga ning Ma olen Sind toitnud ja nüüd Ma kuulutan: „Toida Mu lambaid!““



Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 14.05.2017

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar