kolmapäev, 10. mai 2017

BRIAN SIMMONS „SINU LÄBIMURRE ON LÄHEDAL“



Ma kuulen Jumalat sosistamas…

„Ma olen avanud Taevad Sinu ja Su kodu kohal. Sul on sissepääs Minu Auhiilgusesse, kui Sa tuled Minu ette õrna südamega. Paljudel kordadel oled Sa tulnud, aga tule nüüd jälle! Ma olen kuulnud Su hüüdeid ja igatsusi, et tunda Mind enam ning et Sa võiksid näha Minu Auhiilgust näha oma situatsioonide keskel. Ma olen avanud Taevad Sinu kodu kohal, et Mu Auhiilgus saaks langeda Sinu ja Su armsamate peale. Usalda Mind oma perekonna suhtes ning iga vajaduse osas, millega Sa oled silmitsi. Kas Ma pole mitte varustanud Sind kõiges, milles Sul on olnud vajadused? Nüüd usalda Mind uuesti ja vaata, kuidas imed hakkavad esile tulema.“

„Need, kes Mind armastavad, usaldavad Mind. Need, kes on uskunud Minu väge, mis äratab surnuid, teavad, et Ma olen Rohkem kui Küllalt ja alati ustav. Puhka Minu armastuse tugevuses käesoleval ajaperioodil ning Sa hakkad nägema üha rohkem ja rohkem Minu läbimurdeid. Mulle on see suureks rõõmuks rajada Sinule teed, sest Ma armastan Sind ning Ma päästan Sind, kui Sa hüüad Minu poole. Nii, nagu Ma õpetasin Taavetit, kuidas võita igat lahingut, tulen Ma Sinugi juurde ning annan Sulle võitude tarvis võtmed, mis lukustavad lahti Sinu läbimurded. Aga tule Minu juurde usus ning siis Sa näed, mis Mina olen hoidnud Sinu jaoks Oma käte vahel- võit ja läbimurre, mida mitte keegi teine ei suuda Sulle anda! Kas midagi on siis võimatut, kui Mina tulen ja võitlen Sinu eest?“

„Käes on ajaperiood väe ja Minu võimsuse esiletulemiseks kõigi Minu armastajate jaoks, kes Mind usaldavad. Paljud tulevad, et öelda Sulle, et Sa jätaksid pooleli, lahkuksid ja kõnniksid minema. Aga Mina sosistan Sinu vaimu: „Tule Mulle lähemale!“

„Taeva päevad maa peal saavad nüüd ilmsiks. Minu väljavalamine ja väljapaistmine saavad nähtavaks nii taevastes kui maa peal. Ära mitte kunagi karda inimeste vahearuandeid, sest Mina olen Suurte Ümberpööramiste Jumal ja Mina tõotan, et paljude muutuste päevadele järgnevad paljude imede päevad!“

„Nii et kui Taevad avanevad Sinu kodu kohal, usu Mind kõige osas, mida Sa oled Minult palunud. Pole olemas ainustki inimest, keda Mina ei suudaks puudutada ning pöörduma panna ning täielikult muuta, kui Sina palvetad Minu poole. Lähipäevadel eemaldan Ma katte mõningatelt saladustelt, kui Sa käid koos Minuga. Isegi käesoleval hetkel olen Ma välja saatmas Oma ingleid, kes toovad maa peale trompetihäälel sõnumeid Oma ilmumisest. Kuula neid, kelle hääl on trompeti hääle sarnane, kes kutsuvad Sind kogunema Minu Pühakotta ning kes räägivad sõnu, mis on pärit ülalt, sest käes on päev, mil Mina valan Taeva maa peal välja ning raputan kõike, mida on vaja raputada, et Sa tuleksid minu ette oma kõige puhtama usuga.“

Jakoobuse 4: 6-8 The Passion Translation

„Ta jätkab meie peale Oma armu välja valamist üha rohkem ja rohkem! Sest on kirjutatud: „Jumal seisab Sulle vastu, kui Sa oled uhke, aga Ta valab jätkuvalt Sinu üle oma armu, kui Sa oled alandlik.“ Nii et alistu Jumalale. Kuradi suhtes  tõuse püsti ja seisa talle vastu ning siis ta pöördub ja jookseb Sinu eest minema. Liigu oma südamega Jumalale aina lähemale ja lähemale ning Tema tuleb Sulle veelgi lähemale.“

 
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 10.05.2017

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar