reede, 15. juuli 2016

BRIAN SIMMONS „JUMALA SÕNAD TÄHENDAVAD SINU JAOKS ROHKEM, KUI TEISTE INIMESTE SÕNAD“


 
Ma kuulen Jumalat sosistamas…

„Minu sõnadest leiad Sa elu ja tugevuse. Alati, kui Sind kiidetakse või kui Sind kritiseeritakse, tule tagasi Minu juurde ja pane kõik need sõnad Minu ette maha. Ainult Minu Ligiolus tunned Sa ära Tõe. Kui Mina korrigeerin Sind, siis Sa koged alati muutust oma elus, sest Mina muudan Sind. Ja kui Mina julgustan Sind ja avaldan Sulle Oma Armastust, siis võta see lihtsalt vastu ja tunne sellest rõõmu, sest sellest saab Sinu tugevus. Need asjad, mis Sinus vajavad veel muutmist ja täiustamist, muutuvad ainult siis, kui Sa suhtled Minuga. Inimesed oskavad Sind korrigeerida ainult siis, kui nad arvavad, et Sa oled eksinud, aga Mina tervendan Sind, kui Sa oled läbi kukkunud. Minu sõnades on vägi teha kahjutuks Sinu hirmud, Minu sõnades peitub arm, mis kustutab ära Sinu vead. Täna, kui Sa kuuled Minu sõnu, siis pea neid kalliks. Emba tugevalt kõike seda, mis Mina Sulle räägin. Kui Su süda mõistab Sind hukka, siis Mina seda ei tee, sest Mina olen suurem Sinu südamest. Ära otsi teiste inimeste austust, unustades Minu sõnad. See on Minu Armastus, mida Sa vajad. Ning õige pea hakkad Sa nägema ja visualiseerima seda, milleks Mina Sind siia ilma sünnitasin.“

„Tule Minu ligi ja Mina tulen Sinu ligi, kuni Sa näed Minu Auhiilgust. Ma olen tegelikult kõndinud Sulle väga lähedal läbi kogu Sinu lapsepõlve, isegi sel ajal, kui Sina ei tundnud Mind veel ära. Ja nüüd, kui Minu sõnad muutuvad Sinu jaoks järjest magusamaks, kui Sa muutud küpsemaks ja õrnemaks Minu suhtes, olen Ma Sinu Isiklik Elu Allikas. Mina olen Elav Sõna Sinu sees, sest Ma nimetan Sind Enda Omaks.“

Ülemlaul 4: 7 The Passion Translation

Iga osa Sinust on imeilus, Mu kallis!

Täiuslik on Su ilu,

Ilma ühegi veata!
 
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 15.07.2016

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar