kolmapäev, 13. juuli 2016

Kathi Pelton „Peidetud Varandused ja Topelt Portsjonid“

Usk tähendab millegi uskumist ning lootuse panemist millessegi, mida me ei näe. Me kuuleme Jumala käest tõotust või juhiseid ning me astume selle alusel välja, ilma, et me näeksime käegakatsutavat tõestust- füüsilises maailmas nähtavat- aga me usume, et see juhtub. Tõestus peitub Tema Sõnas, mis Ta meile andis, sest Tema on Ustav ja Tõeline, et täita Oma Sõnu.

Hiljuti ma jagasin ühe oma sõbraga neid lugusid meie eluteekonnalt, kuidas me astusime usus välja ning meil polnud õrna aimugi, kuidas asjad täpselt kujunevad ja lahenevad meie jaoks. Ja sel ajal, kui ma neid paljusid tunnistusi Tema ustavusest jagasin, nägin ma enda sees pilti peidetud varandustest, mis saavad välja jagatud.

Usus Välja Astumine

Oma sõbraga vestluse käigus meenus mulle see aeg, kui Isand palus meil kolida ühest riigist teise ja seda vaid kuue nädalase ette teatamisega. Me olime kaheksa kuud enne seda just ostnud endale täiesti uue maja ning meil olid hüpoteeklaenu maksed ja neli väikest last ning meil oli väga raske tunnustada, et need juhtnöörid olid Jumala käest. Peale väga paljusid palveid ja peale paljusid kinnitusi, saime me aru, et need juhtnöörid olid Isanda käest. Me panime oma maja müüki ning me valmistusime selleks, et kogu perega kolida ära teise riiki.

Kui meie lahkumise päev kätte jõudis, siis me polnud saanud veel oma maja maha müüa, meil ei olnud peaaegu üldse mitte mingit finantsilist toetussüsteemi, meie viisad ei olnud veel valmis ja meil oli raha ainult nii palju, et jõuda kohale uude paika. Meil ei olnud mitte midagi muud sel hetkel, ainult usk nähtamatusse tõotusesse, kui me liikusime selle uue rahva keskele.

Mulle väga meeldiks praegu öelda, et me olime nii täis usku, et me ei kartnud mitte midagi, aga tegelikult, täiesti aus olles, me olime tõsiselt hirmunud. Me olime varasemalt ainult ühel korral sellisel tasemel teadmatusse välja astunud, aga see oli enne seda, kui meil tulid lapsed. Sellel korral me vaatasime oma nelja väikese lapse peale ning palvetasime, et olla täiesti veendunud, et me kuulsime õigesti! Läbi kõigi nende aastate, mil me oleme elanud oma uues riigis, oleme me õppinud seda, et Jumalal on alati peidetud varandused valmis meie jaoks, kas siis majade, tutvuste, suhete, varustuse või finantside näol.

Ma võin öelda, et kõigi nende aastate jooksul ei teadnud me kunagi väga kindlalt, kust meie varustus täpselt tuleb, aga see alati tuli. See ei tulnud ilmselgetest paikadest, pigem tuli see nähtamatutest paikadest, mida meie loomulik mõistus ei osanud kunagi ette näha ega oodata. Meie mõistusel  puudus võime sellest aru saada. Me elasime pidevate üllatuste keskel. Me tegelikult ei oleks pidanud üllatuma, sest Jumal oli meile andnud Oma Sõna, aga me üllatusime ikkagi!

Ma annan Sulle varjatud varandusi ja peidupaikadest rikkusi, selleks, et Sa teaksid, et see olen Mina, Jehoova, Iisraeli Jumal, kes Sind on kutsunud nimepidi! Jesaja 45:3

Tänasel päeval me elame jätkuvalt usus nähtamatusse, mis puudutab meie igakuist finantsilist varustatust, ja isegi nüüd tuleb aeg-ajalt ette neid ootamatuid momente, kus me peame maha rahustama oma südame ning endale meelde tuletama, et Jumalal on varuks pandud peidetud varandused, mis Ta annab meile õigel määratud ajahetkel. Ja see on Tõde meie kõigi kohta, hoolimata sellest, kas meie arvele tuleb iga kuu kindlal kuupäeval palk või mitte.

The Amplified (Laiendatud tõlge) Piibel annab meile võrratu usu kirjelduse  Heebrealastele11:1: Nüüd on usk kinnitus (kinnistusakt, kindlustus) loodetud (jumalikult garanteeritud) asjadest ja tõestus asjadest, mis pole nähtavad (veendumus nende asjade reaalsusest- usk haarab neist kinni kui faktist, mida pole võimalik kogeda oma füüsiliste meeltega).

Elades Eestpalvetajana

Prohvetliku inimesena, kes ma olen kutsutud tegema eestpalvet selle alusel, mida Jumal mulle näitab, olen ma pidevalt kogenud seda, et ma elan läbi neid asju, mida paljud Kristuse Ihus läbi elavad. Need kogemused pole eestpalvetajatele antud mõttega, et nende peale panna rõhuvaid koormaid, vaid pigem on need kui ülesanded, mis antakse meile koostöös Püha Vaimuga. Need ülesanded juhivad meid suurema rõõmu sisse, sest Jumal ei palu meil mitte kunagi teha Temaga koostööd selleks, et me kogeksime kaotust, vaid et anda meile kindel võit!  

Viimase kahe kuu jooksul hakkasin ma kogema tohutut survet oma hinge suhtes. Ja samal ajal me koos oma abikaasaga kogesime seda, kuidas äkitselt meie finantsid kokku kuivasid- kuivasid kohe väga kokku! Peale aastaid kogemusi, kuidas elada usus ja mitte nägemises, olen ma õppinud võtma neid torme rahu seisukohast nng lähenenud neile Tema veendumusega läbimurdest.

Aga  mis tegelikult seekord minu tähelepanu köitis, oli see, et ma ei saanud enam korralikult magada. Ma ärkasin keset ööd sõna otseses mõttes paanikaseisundis. Ma läksin magama rahus ja kindlameelsuses Tema headusesse, aga ärkasin keset ööd üles sellise ärevustundega, et ma ei suutnud isegi enam hingatagi. Mul ei olnud halba und, mille peale ma oleksin ärganud, ma ärkasin jubeda tundega, nagu mulle oleks hinge ämbritäis jäist vett kaela kallatud.

Kui see juhtus minuga rohkem kui ühel korral, siis ma küsisin Isanda käest, mis on toimumas ja mis minul tuleb nüüd selles olukorras teha. Ja Jumal vastas:

"Paljud Minu poegadest ja tütardest on kogemas praegu paanikat ja sügavat meeleheidet ning Ma palun Sinul teha Minuga koostööd, et need deemondlikud rünnakud ära võita, mis on suunatud Minu laste vastu.“

Eestpalvetajad teevad koostööd Jeesusega, Temaga, kes on juba ära võitnud kõik asjad  kõigi teiste heaks. Teha koostööd Jeesusega on väga suur eesõigus, aga see võib samal ajal olla ka väga sügav ja raske koorem, kui Sa ei tunne (erista) ära oma ülesannet. Aga kui Sa siis saad aru, et Jumal on esitanud Sulle kutse teha Temaga koostööd, siis Sinu tähelepanu pöördub ära Sinu isiklikult võitluselt ning Sa fokuseerid sellele, et Tema Ihu, Kristuse Ihu, saaks kätte tõotatud võidud.

 

Kui ma siis tundsid ära, et ma tegelikult elasin läbi eestpalve ülesande, sain ma tagasi õige hoiaku ning hakkasin tegema eestpalvet, mida Tema igatses.  See konkreetne eestpalve ülesanne on tegelikult antud paljudele, ja need, kes on nõustunud tegema Temaga koostööd, teevad sellepärast ka reaalseid eestpalveid.

Ma jagan seda kõike kahel põhjusel: Esiteks, et julgustada kõiki neid, kes on viimasel ajal olnud silmitsi paanikaga ja meeleheitlike/lootusetute olukordadega, et Jeesus on asunud Sinu heaks tegutsema ning Sinu pääste on teel! Teiseks, et tuletada kõigile neile meelde, kes on kutsutud tegema eestpalvet, et raskemeelsus ja surve, mida Sa võid aeg-ajalt kogeda, ei ole tegelikult „Sinu valu“, vaid Jumala valu Oma laste pärast, kellel on väga valus.  

Kui me  teeme Temaga koostööd kannatustes, siis me saame teha koostööd Temaga ka Tema Auhiilguses, kui me näeme vabadust, mis tuleb neile, kes vajavad Tema abi.  

Vaid sedamööda, nagu Teil on osa Kristuse kannatustest, olge rõõmsad, et võiksite rõõmustuda ning hõisata Tema au ilmumisel.  1 Peetruse 4:13

Andke Tänu!

Kui Sa oled praegu silmitsi selle raskuse ja surve ülesandega teha eestpalvet, siis Jumal igatseb Sind kinnitada. Sinule aga, kelle eest Jumal on andnud mulle teha eestpalvet, kuulsin ma Jumalalt sõnu: "Anna tänu!“ Laul 107 algab sõnadega: "Andke tänu Jumalale, sest Tema on hea ja Tema heldus kestab igavesti!“

See laul hakkab järjest üles loendama kõiki neid erinevaid viise, kuidas Jumal on esitlenud Oma lastele Oma Headust läbi kõigi ajastute. Selle laulu vältel, peale igat meeldetuletust Tema vabastamise ja headuse tegudest, on seal deklaratsioon: „Andke tänu Jumalale…“

Kui ma lugesin seda laulu, siis ma nägin pilti sellest, kuidas Isand sõidab õrnalt Oma rahva kiitusel ja Tal on käes sirp. Ja siis see pilt muutus nägemuseks mehest ja naisest, kes olid suure ahastuse vangistuses, aga nende ahastuse hüüd muutus korraga võiduhõiskamisteks, mis deklareerisid tänu Tema Headuse eest.

Sel ajal, kui nad vabastasid neid tänu deklaratsioone, toimus suur laienemine ning Jeesus liikus nende tänuhelide kohal. Sirp Tema käes välkus kiirelt ning äkitselt olid kõik need inimesed täiesti vabad, kes olid enne rusutud ning sügava ahastuse küüsis.

Ja kui nad siis olid saanud vabaks, nägin ma seda, kuidas nad andsid tänuohvrit, mis immutas läbi kogu nende olemuse rõõmsa kiitusega. Kui see juhtus, siis nad hakkasid liikuma koos Isandaga ning koostöös Jumalaga hakkas see sirp vabastama veel väga paljusid teisi vange- mehi ja naisi, linnu ja rahvaid, kes kõik järjest liitusid Jumala võimsa armeega.  

Tänagu nad Jehoovat Ta helduse eest ja Tema imeliste tegude eest inimlastele ja ohverdagu tänuohvreid ning jutustagu Tema tegusid hõiskamisega! Laul 107:21-22

Ma kogen vaimus seda, et Jumala Vaim on praegu väga paljusid üles õhutamas „tänuohvrite“ andmiseks. See võib olla hüüdmine, deklaratsioon tänuohvri näol, mis kuulutab Tema Headust Sinu elus ja inimkonna heaks. Jumala Headust Sinu rahva ja riigi heaks. See on võtmeks Sinu läbimurdele! Ära tee seda lihtsalt läbimurde pärast , vaid tee seda sellepärast, et see on Tõde Jumala kohta ja et Tema on väärt kogu meie tänu!

Vaata ja Jälgi, Sest Juuli on Topelt Portsjoni Kuu

Ma nägin pidevalt kuupäeva 7/7 ja ma mõistsin, et me oleme lõpetamas ettevalmistuse perioodi ja liikumas rajamise ajajärku. Seitse on täiuse ja lõpetatuse number. Ma kogen seda, et Isand on ütlemas meile, et me näeme topelt portsjonit, mis saab vabastatud sellel käesoleval ajaperioodil.  See põhjustab seda, et need asjad, mis on olnud ebakindlad ja tasakaalust väljas, saavad olema kindlalt rajatud. Paljud saavad liikuma muutuse lõpliku täiuse sisse.

Selle ajaperioodi jooksul  saavad vabastatud paljud topelt portsjoni õnnistused. Sellel alal, kus Sa oled kogenud häbi, saad Sa Tema topelt portsjoni õnnistuste osaliseks.(Jesaja 61:6-7). Paljud aasjad kahekordistuvad ja need pole mitte Sinu probleemid, mis kahekordistuvad! See topelt portsjon puudutab kõiki Sinu õnnistusi.

Prohvetlikud tõotused, mille alusel Sa oled senini võidelnud oma usuvõitlust, mitte üksnes ei täitu ja ei kanna tohutult rikkalikku saaki, vaid need õnnistused tulevad esile topelt portsjoniga. Ja selle üheks üleloomulikuks kinnituse märgiks pane tähele seda, kuidas hakkavad kaksikud eostuma, eriti nende jaoks, kes ei ole saanud senini rasestuda.

Tõlkinud Jana Naudi 13.07.2016

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar