pühapäev, 31. juuli 2016

Chuck Pierce „Jumal Õpetab Oma Rahvast Asju Välja Deklareerima ning Siis Vaatlema, Kuidas Need Ilmnevad!“




Jumal on ütlemas:

„Kui Sa tahad minna uuele tasemele prohvetlikult, siis praegu toimub uue prohvetliku võidmise esile sünnitamine ning välja saavad jagatud Minu prohvetlikud mantlid. Just praegu on välja kujunemas ning esile tulemas uued prohvetlikud mantlid. Ma defineerin ümber prohvetliku anni voolamise Taevast läbi Sinu jumaliku ühenduse Minuga. Sa ei tule lihtsalt väikse prohvetlikult hõõguva tõrvikuga, vaid see saab põlema võimsa leegiga, mida pole võimalik ära kustutada! Sinust saab tule alustaja! Ilmutuse tõrvik, mis Ma annan Sinule, et Sa seda kannaks, süütab „põlema“ paljusid. Sa oled tööd rüganud prohvetlikul viinamäel, kuid nüüd on aeg hakata tegema prohvetlikku veini.“

 
„Ma õpetan Oma rahvast deklareerima välja asju ning siis vaatlema, kuidas need ilmnevad ja tulevad esile. Ma näen Sind seismas kõva graniidist mäe ees. Kui Sa kuulutad välja sõnu, mida Mina Sulle annan, siis see sõna avab tee selle mäe sisse ning Sa leiad varanduse. Lõpeta see mäest eemaldumise soovimine! Räägi ning Sinu ees kujuneb välja sissepääs! See loob Sinu jaoks varandusi ning toob Sulle värskenduse, mida Sa vajad. Sa räägid kividele, Sa räägid keerulistele situatsioonidele ning Sa räägid asjadele, mis tunduvad kohutavalt rasked. Kui Sa siis räägid, siis Mina tekitan mõra, millest hakkab asju välja voolama! Kui Sa näed seda välja imbumise algust, siis räägi uuesti ja vaatle, kuidas Mina toon esile suurema voolamise. Räägi uuesti ning Sa näed, kuidas puurkaev hakkab survega tööle!“

„Mina olen praegu Oma rahva südameid sügavuti puudutamas. Minu tõrvik loob põhjalikke pöördeid ja murranguid Sinu sees. Ära karda seda rahutuks tegevat tunnet, mida Sa koged! See vormib Sinu sees uut allikat ning põhjustab selle, et Sinu seest hakkab välja voolama tule jõgi. Mina annan viimase lihvi sellele, mida Mina olen teostamas ning mida Mina saan välja valama teistele läbi Sinu. Uus vein, nagu jõgi, puhkab värskena sügaval Sinu sees! Vaatle, kuidas see uus vein esile tuleb!“
 
 
 
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 31.07.2016

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar