pühapäev, 5. november 2017

Adam F. Thompson „Uus Saabuv Ajaperiood“

 

Ma nägin ühel päeval toidupoes ilusaid läikivaid õunu ja ma ostsin ühe õuna, et see koheselt ära süüa. Aga kui ma sööma hakkasin, olin ma üllatunud, kui kohutava ja jahuse maitsega see oli. Ma sain aru, et praeguseks on värskete õunte ajaperiood möödas. Aga siis hakkas Isand rääkima mu vaimus ja Ta küsis minu käest: „Mida Sa nägid ja mida Sa kogesid?“ Ma vastasin: „Ma nägin õuna, mis paistis maitsev, aga kui ma seda sõin, siis see maitses kohutavalt.“ Ja Jumal ütles: „See on viis, kuidas ma näen paljusid Oma inimesi praegu….nad näevad välja  veetlevad ja külgetõmbavad välispidi, aga seespidi….on nad täpselt vastupidised.“

„See sõnum pole selleks, et kedagi maha laita, sest meie reaalsus on see, et Jumal armastab meid kõiki. Ta demonstreeris Oma armastust läbi Risti väe, mis annab meile ligipääsu tõelisele Jumala õigsusele läbi usu. Aga hoolimata kõigest sellest on praegu uue ajastu algus, mil Jumal hakkab üles tõstma täiesti uut sugu ja Ta teeb seda väljaspool religioosseid institutsioone. See uus sugu ei ole ehk veetlev ja külgetõmbav välispidi inimeste jaoks, aga nad on veetlevad ja külgetõmbavad Isanda jaoks.

Ära palun saa minust valesti aru, kui ma ütlen, et mõningad on veetlevad. Me kõik oleme päästetud, kui me oleme tunnistanud, et Jeesus Kristus on Meie Isand, aga eelolevatel päevadel on Jumal ette valmistamas ja varustamas inimesi, et nad kasvaksid küpsusesse lõpuaja lõikuse jaoks, inimhingede sissetoomise jaoks, kes praegu on otsustamise ja valikute orus.

Õpetussõnades on kirjas nii: „Õige viljaks on elupuu, ja see, kes on tark, võidab hingi.“ Ja kui me palume Jumalalt tarkust, siis ma usun, et me muutume Jumala jaoks väga veetlevateks ja külgetõmbavateks. (Vaata 2 Aj. 1: 7-12)

Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 05.11.2017

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar