laupäev, 4. november 2017

BRIAN SIMMONS „VANA KORD ON KIIRELT AEGUMAS“

 
Ma kuulen Jumalat sosistamas…

„Mu kallis laps, muutuste ajaperiood, mida Sa oled ette näinud ning oodanud, on nüüd tulnud. Sinu armastus Minu vastu viib Sind läbi sellest aegade kõige raskemast ajastust. Lõhkuv ilmutus toob shokeeriva tõe nii meediale, valitsusele kui Minu kogudusele- segipaiskav ilmutus, mis pöörab ümber religioosse kasusaamise ülekohtu lauad- selle asemele toon Mina, Jumal, Oma õigsuse teed.“

„Uue missiooni strateegiad jõuavad Sinuni unenägude ja palvete kaudu. Nendeni, kes veedavad aega Minu jalge ees istudes Minu verega kastetud armastuse armutrooni ees, saavad Minult sügava arusaamise Minu saladustest. Vana kord on kiirelt aegumas ning uus sugu on tõusmas. Nad saavad tuntuks kui Koidiku loojad ning Valguse toojad. Nad kuuluvad Mulle ja üksnes Mulle. Minu tuliste sulastena toovad nad laienemise muutustes, mida Mina olen toomas maa peale. Nad toovad tagasi Minu pühaduse teed ja kirgliku armastuse.“

„Kas Ma pole mitte kutsunud Sind armastama kogu südamest ning kogu kirglikkusega? Mu kallis laps, käes on Täiuse ja terviklikkuse aeg, mitte poolikute asjade aeg. Sa näed kogu Minu armastust ja kogu Minu väge toimimas ning nähtavaks saamas nende heaks, kes on otsinud Minu palet kogu oma südamest.“

„Täieliku muutuste ajastu on käes, Mu kallis laps. Sa oled sellest kuulnud ka varem, aja tea seda, et nüüd Ma deklareerin seda uuesti: „Sa ei ole eales enam sama, sest Mina olen pannud Oma käe Sinu peale, Minu kogudus, Minu kallis pruut!“

1 Timoteose 6: 11-14 The Passion Translation

„Timoteos, Sa oled Jumala mees, nii et jookse eemale kõigist neist hälvetest ja eksitustest. Selle asemel aja taga tõelist pühadust, õiglust, ustavust, armastust, lootust ja õrna alandlikkust. Nii et võitle usus võitja auhinna eest! Haara kinni oma kätega igavesest elust, sest see on Sinu kutsumine- tähistada usku paljude tunnistajate ees!

Nii et nüüd ma juhendan Sind Ülestõusmiselu Jumala ja Jeesuse, Võitu, ees, kes demonstreeris ja andis imeilusa tunnistuse isegi Pontius Pilaatuse ees, et Sa järgiksid seda volitust ustavalt puhta südametunnistusega ning ilma pleki ja rikutuseta kuni meie Isanda Jeesuse Kristuse, Messiase ilmumiseni.
 
 
Brian Simmons  on tuntud kui väga kirglik Jumala armastaja. Peale väga dramaatilist kohtumist ja vestlust Jeesuse Kristusega teadis Brian koheselt, et Jumal on kutsunud teda minema rahvaste juurde maailmas, keda Jumala Armuevangeelium pole veel puudutanud ning kuulutama kõigile, kes kuulavad. Oma naise Candicega ja oma kolme lapsega olid nad peaaegu 8 aastat Panama provintsi vihmametsades kui koguduse rajajad, tõlkijad ja nõustajad. Brian võttis osa Paya-Kuna Uue Testamendi tõlkimise projektist. Ta õppis lingvistikat ning Piibli tõlkimise printsiipe New Tribes Missioni juures. Peale teenistust tsunglis oli Brian Jumala tööriistaks Ameerikas New Englandis koguduse rajamisel ja nüüdseks on temast saanud täisajaga Piibli õpetaja. Ta on samuti The Passion Translation Piibli tõlke juhtiv tõlkija. See tõlge on uus, dünaamiline versioon Piiblist praeguse põlvkonna jaoks. Brian on olnud õnnelikult abielus Candicega üle neljakümne aasta ning ta tunneb suurt rõõmu oma lastest ja lastelastest.
 
 
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 04.11.2017
 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar