laupäev, 10. september 2016

BRIAN SIMMONS „JUMAL KUTSUB SIND TEGUTSEMA“



Ma kuulen Jumalat sosistamas…

„Praegusel tunnil on aeg võtta vastu ja omandada Minu tõotused tuleviku jaoks. Paljud kuulevad Minu lootusest pakatavaid tõotusi ja Minu väge täis sõnu, aga lihtsalt kuulamisest enam ei piisa. Aeg on astuda välja ja omandada need tõotused. Ole julge ja vapper ning usk hakkab Sinust välja voolama. Sest Mina olen Jumal, kes lubas Joosuale anda Kaanani maa. Mina andsid talle hulga tõotusi, mis puudutasid seda avarat ja aulist maad. Mina tõotasin talle, et Ma teen ta lahingutes väga võidukaks. Aga Ma nõudsin temalt ka seda, et ta astuks sellele maale enne, kui see sai päriselt tema omaks.“

„Võta täna Minu tõotused vastu ning omanda kõik see, mida Mina tahan Sulle anda. Tõotused, mis Ma andsid Joosuale, on tõotused, mis Ma annan ka Sulle- astu välja usus ning pane oma jalg Minu tõotuste maale. Kuuluta need enda omaks. Ära ole häbelik ega tagasihoidlik ning ära hoia ennast tagasi, kui Sa oled ümbritsetud hiiglaste poolt, vaid näe neid hiiglasi kui võimalusi, et Minu väes ja tugevuses saavad Sinu lahingutes esile tulla võidud. Paljud näevad hiiglasi ning nad poevad hirmu pärast peitu. Aga Mina olen Sind kutsunud varjuma Minusse ja siis Sa leiad vajaliku julguse, et astuda kisma keskele, et näha oma vaenlasi kaotamas.“

 „Sinu usk peab kasvama selleks, et Sa oleks võimeline võtma selle tõotatud maa, mis Ma olen Sinu jaoks kujundanud. Kui Sa teed koostööd Minuga, siis Ma täidan absoluutselt iga oma sõna kõigist oma tõotustest Sinu elu üle. Ära kuula neid hääli, mis ütlevad, et Sul tuleks olla lihtsalt passiivselt. Mina olen kutsunud Sind kasutama oma usku, et Sa kasvaksid võimsaks Minus, et korda saata suuri asju ning vallutada suuri alasid. Hiilgased hakkavad kaotust kandma hetkest, mis Sinu sees saab ära võidetud igasugune hirm.“

„Mitte kunagi ära kahtle Minu võimekuses ja suutlikkuses ja võimsuses täita Sinu saatus ning tuua esile kõigi Sinu igatsuste täitumine. Mitte miski ei suuda tuua kaotust Minu plaanidele Sinu elu jaoks, kui vaid Sinu enda hirm ja passiivsus. Tõuse nüüd, Mu laps, ning pane oma jalad kindlalt Minu tõotuste peale, tee need enda omaks, näe nende täitumist ning siis mine välja ning valluta. Mina Olen Sinu Jumal, Mina ei jäta ega hülga Sind eales.“

Õpetussõnad 28: 1 The Passion Translation

„Aga Minu süütud armastajad

Omavad õigsuse tõttu

Noore metsiku lõvi julgust!

 
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 10.09.2016

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar