pühapäev, 25. september 2016

Kathi Pelton „Kas Sa Tunned, Kuidas Mäed Rapuvad?



Kui ma hommikul olin Jumala ee, siis ma kogesin suurt liikumist. Algul see kuuldus pulsi löökidena, nagu Taeva pulsilöögid ning siis ühel hetkel hakkasid need tohutult kiirenema. Ja siis ma kogesin oma vaimus raputust, mis sarnanes maavärinale, mis oli vastukaja nendele Taeva pulsilöökidele.  Ja siis ma hakkasin kuulma ühe laulu sõnu: „Kas Sa tunned mägede raputust, kas Sa kuuled ookeanide möiret, kui rahvas hakkab laulma ülestõusnud Jeesusest Kristusest.“

Jumal on liikumas Oma Pühast elupaigast Oma armastatute heaks. Ma näen Teda püsti tõusmas Võimsa Sõdalasena, kes hoiab Oma käes õigsuse kaalukausse ja armu. Ma näen, kuidas Ta tõstab üles need kaalukausid ning ma näen, kuidas Arm kaalub üles kohtumõistmise inimeste üle, perekondade üle, rahvaste üle ja Oma Koguduse üle.

Vaenlane kuulutab kohtumõistmist, aga Jumal kuulutab armu! Kuigi Sa oled oma elus kogenud väga suurt survet, rõhumist ja masendust ning isegi kohtumõistmist oma elu üle, tõuseb Jumal püsti Oma armutroonilt ning deklareerib: „ Arm, arm, arm Sinu elu üle!“

See Jumala deklaratsioon põhjustab selle, et mäed, mis on seisnud Sinu tee peal ees, hakkavad rappuma ning kokku varisema. Jumala deklaratsioon põhjustab selle, et ookeanid, mis möirgavad Sinu vastu, lõhenevad ja lähevad kaheks, et Sina saaksid minna läbi, sest Ülestõusnud Kuningas on tõusnud Sinu kasuks püsti.

Hakka laulma ning anna tänu Jumalale, sest Ülestõusnud Ainus Tõeline Kuningas on tõusnud püsti Sinu kasuks!

 
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 25.09.2016

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar