laupäev, 17. september 2016

BRIAN SIMMONS „LIIGU EDASI“



Ma kuulen Jumalat sosistamas…

„Aeg on käes selleks, et Sa võiksid liikuda edasi ja olla edukas. Sa oled jäänud sellesse ühte kohta liiga kauaks pidama. Sa oled ületanud silla ning leidnud teeraja otse sügavale Minu südamesse. Mu armas laps, liigu edasi.“

„Nagu Ma tõotasin Joosuale, nii Ma tõotan Sinule- iga paik, kuhu Sa oma jala asetad, kuulub Sulle. Uued territooriumid ootavad, tõmmates Sind edasi liikuma. Mu laps, liigu edasi ning Sa näed oma Jumala tegusid. Usk ei jää mitte kunagi ühe koha peale pidama, usk on pidev liikumine, jõud/dünamos, mis viib Sind edasi. Mitte miski ei suuda Sind peatada, kui Mina olen Sinuga. Mitte miski ei suuda Sind peatada, kui Mina kutsun Sind edasi liikuma.“

„Minu plaanide täius ootab Sind. Magus rõõmu maitse täidab Su südant, aga Mul on Sinu jaoks nii palju rohkemat. Mu laps, jäta kõrvale kõik see, mis on ette ennustatav ja prognoositav ning liigu edasi koos Minuga. Mu armas laps, astu palun edasi kõiges selles, mida Mina Olen Valinud, et see sünniks Sinu elus. Usk ei kõhkle kunagi, kui Minu Ligiolu pilv on edasi liikumas. Ma juhin Sind läbi oma Ligiolu pilve. Ära mitte kunagi karda välja astuda ja edasi liikuda, sest nii avastad Sa rohkem Minust. Mina olen Sinu rahu ning Mina olen liikumas Sinu ees, et valmistada Sulle teed, sest Ma tunnen Sinust rõõmu ning Ma ei jäta Sind eales maha, sest Sa oled Minu oma.“

Filiplastele 3: 12-14 The Passion Translation

„Ma jooksen kirglikult Tema üliküllusesse ja rohkusesse nii, et ma võiksin kätte saada selle saatuse, mida Jeesus Kristus on mind kutsunud täitma ning mida Jumal tahab, et ma avastaks ja leiaks. „Ma ei sõltu omaenese jõust, et kõike seda saavutada, vaid mul on üks liikumapanev fookus (tähelepanu keskpunkt): Ma unustan ära kogu mineviku ning kinnitan oma südame selle asemel tuleviku külge. Ma jooksen edasi otse selle jumaliku kutse alusel, et saavutada taevalikku eesmärki ning kätte saada see võidu hind läbi Jeesuse võidmise.“

 
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 17.09.2016

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar