reede, 9. september 2016

BRIAN SIMMONS „JUMALA AUHIILGUSE KANDJA, PUHKA JUMALAS“


 
Ma kuulen Jumalat sosistamas…

„Ma olen seda nii väga igatsenud, et Ma saaksin Sinu üle valada järjest rohkemal mõõdul Oma armastust ja väge. Kas Sa ei näe ikka veel seda, et Ma olen Sind disaininud ja kujundanud selleks, et Sa oleksid Minu Auhiilguse kandja?“

„Tule täna Minu ette ja vala oma süda Minu ees välja, vala see minu jalgade ette välja, ning Mina täidan Sind sellise rahulolu ja rõõmuga, mida Sa pole lihtsalt võimeline mõistma. Sest Mina ehitan Oma kogudust läbi Oma Ligiolu Auhiilguse.“

„Seisa Minu Ligiolus niikaua, kuni Sa tead kindlalt, et Mina olen Sinu Tugevus. Isegi siis, kui Sind ümbritsevad igast küljest vaenlase väed, võid Sa olla tugev, sest Mina olen Sind mähkinud Sinu hinges Oma Auhiilguse Rüüga ja mitte miski ei suuda teha Sulle kahju.“

„Pimeduse väravad ei suuda Sulle vastu panna, kui Mina olen Sinuga. Maa peal on alanud Taeva lähedalolu päevad. Minu Vaimu võimsa liikumise aeg on peagi käes ning see on nähtav kõigile. Minu võimas tuul puhub minema igasugused kahtluse pilved, mis on olnud üle Sinu mõistuse ja südame. Minu Auhiilguse Tuul pillutab laiali kõik Sinu vaenlased ning Sa saad seista täielikuna ja kindlana ja kaitstuna.“

„Hirm ei ole võimeline Sind ära võitma, nagu see on saanud võita paljusid käesoleval ajaperioodil, sest Ma olen Sinust teinud Võitja ning Oma Auhiilguse kandja.“

„Usalda Mind ning vaata, kuidas Mina võitlen Sinu eest. Toetu Minu südamele ning vaata, kuidas Minu armastus võidab iga lahingu. Ära lase end häirida nende poolt, kes komistavad, sest nad komistavad pimeduses. Minust aga on saanud Sinu Valgus ja Sinu Pääste ning seetõttu ei ole Sul põhjust hirmuks. Minu Armastus hoiab Sind komistamast. Mina olen läinud Sinu ees ning teinud kõik selleks, et Sinu teerada oleks puhas ning turvaline, sest Mina olen Sinu Isa.“

„Minu plaanid Sinu elu jaoks ulatuvad kaugemale Sinu vaateväljast, need on üle arusaamise, mis Sul on Minu teedest. Sina näed ainult seda täna, mis on otse Sinu ees, aga Mina olen läinud Sinu tulevikku ning Mina tunnen neid häid asju, mis hakkavad Sinu jaoks lahti rulluma. Ära mitte kunagi kahtle selles, et Sinu päevad on Minu kätes, oo, Mu kallis Auhiilguse kandja. Vaata, kuidas Mina täidan Sind, kaitsen Sind ning teen Sind tugevaks.“

Laul 25: 4-5 The Passion Translation

Isand, suuna ja juhi mind läbi kogu minu teekonna,

Nii, et ma saaksin kogeda Sinu plaane minu elu jaoks.

Ilmuta mulle eluteed, mis on Sulle meelepärane.

Saada mind piki teekonda, võta mul käest ja õpeta mind,

Sest Sina oled minu kasvava pääste Jumal.

Ma olen mähkinud oma südame Sinu südamesse.

 
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 09.09.2016

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar