laupäev, 17. september 2016

Matt Sorger „Jumal Taastab Kaotatud Aastad“



Joeli 2: 23-25 (inglise keeles) deklareerib: „ Ja Teie, Siioni lapsed, hõisake ja rõõmutsege, Jehoovas, oma Jumalas, sest Tema annab Teile õiglaselt varajast vihma, saadab vihma Teile alla, varajase ja hilise vihma nagu ennegi! Siis saavad rehealused täis nisu ning aamid voolavad üle viinamarja mahlast ja õlist! Ja Mina taastan ja asendan kõik need aastad, mis olid röövikute süüa- rohutirtsude, vaststete, mardikate ja röövikute süüa- see mu suur sõjavägi, kelle Ma läkitasin Teie keskele!“

„Me oleme jõudnud üleloomuliku taastamise hooaega. Jumal taastab iga kaotatud aasta Sinu elus, iga momendi, mis Sa kaotasid ja mis Sinult rööviti. Käes on ajaperiood, mil Jumal ilmutab Oma rahvale oma suursugust ja ekstravagantset headust.“

„Vahel, kui me kogeme oma eludes kaotust, valu või kannatusi, on see põhjustatud teiste inimeste poolt, aga vahel on see meie enda käitumise ja suhtumise tagajärg. Joeli raamatus olid Iisraeli lapsed Jumalast ära pöördunud. Nende halbade valikute ja patu tagajärjel nad kannatasid röövikute kallaletungi, mis hävitas kõik nende maal. Kannatused, mida Iisraeli rahvas koges, oli otsene nende endi patu tulemus. Aga siit ilmnebki, kui võrratu on Jumala headus. Isegi, kui see oli nende endi viga, Jumal ikkagi tõotas neile, et kõik saab taastatud, mis nad olid kaotanud.“

Selle taastuse võtmeks oli üks ja ainus tähtis asjaolu.

Joel 2: 13 ütleb: „ Kuid käristage lõhki oma süda, ja mitte oma riideid, ja pöörduge Jehoova, oma Jumala poole, sest Tema on armuline ja halastaja, pika meelega ja rikas heldusest, ja Tema kahetseb kurja!“

„Kui me pöördume oma südames Jumala poole, siis Tema vabastab meie elus Oma üleloomuliku taastuse. Isegi, kui me kannatame omaenese halbade valikute tulemusel, kui me alistame oma südamed Jumalale, siis Tema hakkab liikuma meie eludes viisil, et Tema imeline armastus ja headus hakkavad taastama igat momenti meie eludes.“

„Jumal on nii suur ja võimas, et Ta on võimeline vajadusel lisama Sinu elule isegi ekstra aastaid. Ning Sinu viimaste aastate Au saab olema suurem, kui varajaste aastate oma! Ole valmis selleks, et Sa näed igal tasemel taastamist. Sinu südame, mõistuse, hinge, emotsioonide, füüsilise ihu, suhete, perekonna ning kõigi nende aastate taastust, mille kohta Sa oled arvanud, et Sa oled neid  raisanud. Jumal taastab kõik need aastad ning annab need Sulle tagasi! See on üleloomuliku taastuse hooaeg, kui Sa annad iga oma elu ala- mineviku, oleviku ja tuleviku- Jumala kätte.“

PALVE: „ Mu Jumal, ma pöördun kogu südamest Sinu poole. Ma alistan iga oma elu ala Sinule ning ma parandan meelt igast patust ning  halvast valikust ja otsusest, mis ma olen teinud. Ma annan Sinu kätte kogu oma elu ja kogu oma südame. Loo minu sees puhas ja siiras süda. Ma palvetan, et Sa taastaksid mu elus iga kaotatud aasta ja iga kaotatud momendi. Lase minu elu kaudu ilmneda Oma Suursugusel ja Ekstravagantsel Headusel, Jeesuse Kristuse nimel. Aamen.“



Tõlkinud ja kujundanud 17.09.2016

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar