pühapäev, 4. september 2016

Russ and Kitty Walden „Septembri märksõnaks- Läbimurre- Aeg Edutamisteks, Uuendusteks ja Tõusudeks!"


 
Taevane Isa on käesoleval hetkel ütlemas: „Praegu on edutamiste ajaperiood. Kui Sa oled oodanud ja lootnud Minu õnnistustes tõususid, edutamisi, ülendamisi ja rohkenemist/laienemist, siis PRAEGU on Sinu aeg selleks.  Mina, Sinu Jumal, toon esile suurema soosingu Sinu elus. Sa oled näinud oma elus järjepidevalt Minu õnnistusi. Sa tead seda, et Mina olen pidevalt Sinu elus tegutsenud ning vastanud Sinu palvetele. Las Ma kinnitan Sulle täna, et Sa mõistaksid täielikult seda, et teerada, millel Sa nüüd astuma hakkad, on üle kõige selle, mida Sa senini oled näinud!“

„Praegu on ennenägematute asjade ajastu. Esile on tulemas väga ebatavalised vastused. Praegu on aeg vastu võtta rohkem, kui sa oled küsinud või mõelnud. Mis Sa arvad, miks vaenlane näeb nii tohutut vaeva, et Sinu tähelepanu kõrvale juhtida? Saatan üritab Su tähelepanu kõrvale juhtida poliitiliste mängude abil. Saatan üritab Su tähelepanu kõrvale juhtida igasuguste negatiivsete asjade abil. Hingevaenlane tahab, et Sa keskenduksid vaid sellele, mis toimub maailmas. Mu armsad, pidage meeles seda: TEIE POLE SELLEST MAAILMAST! Te elate maailma keskel, aga Teie osaks pole see, millega maailm silmitsi seisab. Teie kaasavara on Minus.“

„Mina katan Teid. Mina kaitsen Teid. Teie varjute Kõigekõrgema SALAJASES PAIGAS ning sellest eelisest lähtuvalt näete Te ka Minu kätt liikumas, et Teid turvata, anda Teile rohkenemist ja juurdekasvu ning kasvatada Teie varustust siin elus!!!“

 
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 04.09.2016

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar