kolmapäev, 14. detsember 2016

BRIAN SIMMONS „TAASTAMINE 2017.AASTAL“


 

Ma kuulen Jumalat sosistamas…

„Ma taastan Sind. Ära karda Mulle järgneda tundmatusse, sest Mina olen Ainus, kes Sind juhib ning taastab Sinu elu. Ma olen pannud Sinu sisse oma aulise aarde ning Ma hoolin Sinust väga. See uus aasta saab olema taastuse aasta Sinu elus. Sa lõpetad järgmise aasta taastatuna Minu armastuses, tugevaks tehtuna Minu armu läbi ning Sind ümbritsevad rõõmulaulud. Ning Sinu rõõmu tunnistajaks saavad olema inglid, sest nad on kogu aeg Sinuga, Mu kallis laps. Nad käivad Su kõrval, kaitstes Su elu ning valmistades Sulle teed.“

„Mina taastan Sind. Ära mitte kunagi piira ega limiteeri Mind. Mina taastan Sinu perekonna ja need, keda Sa armastad. Nad näevad Mind Sinu elus ja teavad siis, et Mina olen Ainus, kes annab Sulle tagasi selle, mis Sa oled kaotanud. Ära kahtle Minu armus, sest sellest on küll nii Sinu kui ka Sinu perekonna jaoks.“

„Ma ütlen Sulle täna, et Mina taastan Sind ja varustan Sind viisidel, mis ilmutab Sulle Minu armastavat südant. Minu arm toob Su ellu kingitusi ja üllatusi ning kogu varustust, mida Sa vajad. Sinu vajaduste täitmiseks on Minul alati olemas varustus ja Minu armus Ma ilmutan Sulle, kust Sa saad Mind leida, sest Sinu elus on jõudmas kätte üliküllusliku varustuse aeg, kus iga Sinu vajaduse tarvis on vajalik varustus.“

„Mina taastan Sinu mõistuse ja Sinu südame, kui Sa tuled Minu ette. Kõverad asjad saavad tehtud sirgeks Sinu sees. Sest kõik, mida Mina teen Sinu heaks, seda Ma teen Sinu südames, tervendades Sinu vaimu ning rahustades Sinu hinge. Tule ja leia Minu süda ja Mina taastan Sinu südame.“

„Suurem kirglikkus hakkab Sinu seest esile tõusma, kui Sa toitud rõõmuga Minu Sõnast ning jood Minu Vaimust. Nälg, mille Mina annan Sulle, toob Sind sügavamale Minu armu ja armastuse sisse, mis Mul on Sinu jaoks.“

„Mina taastan Sinu ja Su unistused. Need igatsused Sinu sees täiuse järgi ja selle järgi, et puudutada teiste inimeste elusid- Mina täidan need Sinu igatsused. Tõotused, mida Mina olen andnud, kuuluvad täitmisele. Kui Ma räägin sügaval Sinu sees ning sosistan Sulle asju keset ööd, siis Mina valvan iga Oma Sõna üle, mis Ma Sulle olen rääkinud ja Mina seisan selle eest, et see kõik täituks.“

„Tänase päevaga algab uus unistuste täitumise ajaperiood. Sa naerad rõõmust, kui need tõotused täituvad ning Mina eemaldan Su elust selle, mida Sina nimetasid võimatuks. Ning siis Sa näed ja mõistad, et Minu teed ja viisid on täiuslikud.“

Laul 138: 8 The Passion Translation

„Sina pead igat tõotust, mis Sa oled mulle andnud!

Kuna Sinu armastus minu vastu on nii kindel ja lõputu,

Siis ma palun Sind, Isand, et Sa lõpetaksid iga hea teo,

Mis Sa oled minu sees alustanud!"

 
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 14.12.2016

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar