laupäev, 3. detsember 2016

Lana Vawser „Bumerangi Läbimurre“



Täna hommikul ma kuulsin korduvalt, uuesti ja uuesti, väljendit: „Bumerangi läbimurre“. Kui Ma küsisin Isandalt selle tähendust, siis ma nägin paljusid Jumala rahva seast väga ustavalt külvamas teiste inimeste läbimurretesse. Ma nägin, kuidas nad külvasid seemneid palve, finantside, armastuse/heatahtlikkuse, ressursside, julgustuste aladel;  prohvetlike sõnade, sõnumite, raamatute, jutluste, sõpruse ja kohtumiste praktilisi seemneid kõige muu hulgas. Tunnetus, mis mul tekkis seda nägemust nähes, oli see, et Isa on tähele pannud kõiki neid „seemneid“, mis on Jumala rahva poolt külvatud teiste inimeste eludesse, et laienemise ja soosingu läbimurded tuleksid esile. Kui see kõik leidis aset, kui kõik need seemned olid külvatud, siis ma nägin, kuidas need seemned muutusid BUMERANGIDEKS.

„Need seemned, mida paljud Jumala rahva hulgast on külvanud teiste inimeste eludesse, ilma igasuguse agendata (tagamõtteta, omakasu taotleva motiivita) saada isiklikku kasu või lähtuvalt mõtteviisist „Mida mina võin selle tõttu saada!“, et Jumala rahvas on lihtsalt aidanud teistel kätte saada Oma läbimurret, sest motiveerivaks jõuks on olnud ARMASTADA ja TEENIDA teisi- sellised seemned, mis on sellisel moel külvatud, on õige pea muutumas KÜMNEKORDSEKS osaks.

„Kui Sa oled seisnud usus oma läbimurde pärast, samal ajal aga oled jätkanud külvamist teiste inimeste eludesse, oled teinud seda suure ustavusega, et teised inimesed saaksid kätte Oma läbimurded, siis Taevane Isa on seda näinud ja tähele pannud. Taevasel Isal on sellest nii tohutu rõõm ja heameel, sest Sinu puhas teenimistöö ja armastus teiste inimeste vastu on sügavalt puudutanud Isa südant.“

„See, mida Sa oled külvanud teiste inimeste ellu NENDE LÄBIMURDEKS, on tulemas Sulle tagasi KÜMNEKORDSELT!!!

 
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 03.12.2016

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar