pühapäev, 2. juuli 2017

BRIAN SIMMONS „KÕIK, MIS TEEB TAEVA REAALSEKS, ELAB SINU SEES“



Ma kuulen Jumalat sosistamas…
„Mina annan Sulle uue taeva ja uue maa. Mina olen Jumal, kes muudab kõik uueks. Mina uuendan Sinu südame ja vaimu, et Sa täna võiksid tunda Mind kui Taeva Jumalat. Minu Ligiolu, Mina, Immanuel, elan Sinus. Seal, kus Mina elan, seal on ka taeva kohalolu. See, mis täidab Taeva Minu Auhiilgusega, on Minu Ligiolu, sest seal, kus Mina olen, on leitav ka Minu Auhiilgus. Elamine Sinu sees tähendab ajajärku, mil Taevane Auhiilgus on antud Minu poegadele ja tütardele. Paljud vaatavad Taevast mööda ning kukuvad läbi selles, et emmata igavest elu, mis on otse nende sees. Sest kõik, mis teeb taeva reaalseks, elab Sinu sees täna, Mu kallis laps.“
„Mina teen Sulle Taevase reaalsuse selgeks ja arusaadavaks. Õige pea saab kõik, mis Sind ümbritseb, väikesteks nipsasjadeks Auhiilguse kõrval, mis elab Sinu sees. Minu lõppematu arm on avanud Sinu sees allika, mis purskab välja värskeid veevoole Sinu mõtete, emotsioonide ja terve hinge üle. See armu purskkaev on eluallikaks, mis toob taevalikku elu Sinu sisse. Armastus, rõõm ja rahu on Minu Ligiolu Sinu hinges. Täida oma süda Minu sõnadega ning veelgi enam Taevalikku voolab Sinusse. Mitte kunagi ära ütle: „Ma olen piisavalt rikas ja mul pole ühtki vajadust“, sest nõnda uhkustasid Laodikea kristlased, kes pidid tegelikkuses tulema Minu juurde, et osta Minult kulda, et nad saaksid tõeliselt rikkaks.“
„Taevane elu on Minu kingitud portsjon, mida Ma jagan täna Sinuga. Kas Ma pole mitte Sind asetanud istuma taevasesse paika ning asetanud Minu võidukale positsioonile  Minu paremale käele? Kõik, kes Mina olen, kuulub Sulle, Minu taevast sündinud laps. Võta Minult palun vastu palju rohkemat ning joo Minu Eluveest, mis voolab Minu igavese trooni ees. Joo sügavuti suure sõõmuga kõigest sellest, mis voolab välja Minu olemusest. Taeva kingitused on täna Sinu omad.“
„Las Sinu meeled saavad uuendatud, et Sa võiksid hakata elama Taevasest vaatenurgast. Mina tahan Sind viia Sinu tõelise elu sisse, mis on peidetud Minu Auhiilguse sfääri. Kinnita oma silmad ja kogu kiindumus taevastele asjadele ning vaata siis, kuidas Su südame tervenemine tuleb terviklikult esile. Minul on taevalikku silmasalvi, mis avab Sinu silmad Minu auhiilguse särale Sinu sees. Sinu  ebaadekvaatsuse ja nõrkuse varjamiseks on Mul Sulle anda puhas valge kuub. Mina toon Oma lapsed Oma kohtujärje ette, et nad näeksid, mis Mina olen valmistanud Oma perekonna jaoks. Kui Minu lapsed kiidavad Mind, siis avanevad järjest suuremad Minu Auhiilguse uksed. Tule Minu maailma, sest Mina olen tulnud Sinu maailma keskele. Otsi Minu palet, jäta maha oma passiivsuse harjumused ning õhuta üles oma süda, et tulla Taevasesse kambrisse. Sest Mina olen Jumal, kes teeb Sind uueks, tugevaks ja vapraks.“
Laul 26: 6-8 The Passion Translation
Kui ma tulen Sinu ette,
Siis kõik saab selgeks ja puhtaks ning
Ma lähenen Su altarile tänumeelsuse lauludega,
Lauldes Su võimsatest imedest.
Jumal, ma armastan Sinu kodu,
seda eredat ja säravat Auhiilguse paika,
mis on läbi immutatud Sinu Ligiolu
ilust ja valgusest!
 
 
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 02.07.2017






Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar