pühapäev, 16. juuli 2017

BRIAN SIMMONS „UUS RÕÕM ON SINU OMA!“


 
Ma kuulen Jumalat sosistamas…
„Täna Ma tahan anda Sulle elavat arusaamist, elavat tarkust, armu, mis muudab Sinu südame rütmi. Ja selle kingitusega on kaasas pulbitsev rõõm. See on Minu armu suudlus, mis Sind juhib. Uus rõõm on Sinu päralt täna!“
„Paljud Teie seast tulevad päev päevalt Minu juurde, et küsida Minu juhtimist. Minu kallid pojad ja tütred, Te igatsete nii väga liikuda Minu Vaimu tõugete alusel. Te ei soovi toetuda omaenese tarkuse peale. Kuulake ning Te kuulete Minu tuult puhumas suunas, kuhu see liigub. Ma juhin Sind viisil, nagu Sa oled tahtnud kogeda, nagu Minu pühad on seda kogenud. Ma juhin Sind Oma rõõmsameelse pilguga, mis hoiab Sul silma peal. Õpi vaatama Minu palgesse ning Minu armastuse sära muudab Su teeraja Sinu ees järjest selgemaks.“
„Uus rõõm on Sinu oma! See on rõõm, mis on põhjustatud sellest, et Sa tead, et iga samm, mis Sa võtad, on Minu poolt planeeritud juba enne Sinu sündi. Enne, kui Sa astud esile, et rääkida, tean Mina juba igat lauset, mis hakkab väljuma Sinu suust. Enne, kui Sa lähed teele, olen Mina juba ees läinud, et teha Su sammud kindlaks ning ustavaks Minu viisidele.“
„Sa võid täna kogeda seda rõõmu, mis tuleneb Minu Vaimu poolt juhitud olemisest. Oota Mind ning Ma näitan Sulle, milliseid samme tuleb Sinul teha. Kui Sa pöörad siis paremale, siis Sa kuuled Mind sosistamas Sinu südames: „Jah, see on tee, mida Sinul tuleb käia.“ Üleloomulik juhtimine täna lõpetab mineviku valu ning vabastab Sinu südame maitsma rõõmusid, mis Mina olen asetanud Sinu ette, kui selle ajaperioodi uued algused tulevad esile. Sinu elu toob Minule austust ning ilmutab Minu Auhiilgust. Sinu elutee on ette planeeritud ning see ootab, et Sa ütleks: „ Jah, Isand, juhi mind suurema auhiilguse sisse!“
„Minu armastav juhtimine saab Sinu rõõmuks. Mina võtan Sinu koormad ning eemaldan need. Mina võtan Sinu hirmud ning tühistan need ning Mina võtan Sinu ärevuse ning kustutan selle igaveseks. Puhka ja hinga Minu teedel ning Mina ei valmista Sinule pettumust. Sulle kuulub rõõm tänasel päeval!“
Laul 32: 8-9 The Passion Translation
„Ma jään Sinu lähedale,
Juhendades ja juhtides Sind
Mööda Sinu elu teerada.
Ma annan Sulle nõu sellel teel,
Ning juhin Sind edasi oma pilguga,
Kui Sinu Teejuht.
Nii et ära muuda seda raskeks,
Ära ole põikpäine,
Kui Ma viin Sind paika, kus Sa pole varem olnud.
Ära tee nii, et Ma peaks Sind sikutama ja Sind kaasa vedama,
Lihtsalt tule Minuga kaasa!“
 
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 16.07.2017




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar