laupäev, 21. oktoober 2017

BRIAN SIMMONS „ARMASTUSE MEISTRITEOS“

 
Ma kuulen Jumalat sosistamas…

„Ma ehitan Su elu armastuse meistriteoseks. Nii, nagu ehitaja rajab vundamendi suurele ja tugevale majale, nii olen ka Mina rajanud Su elule sügava ja tugeva vundamendi. See vundament on ehitatud Tõe Kaljule. Ma olen püstitanud Su elu seinad ning tugevdanud kogu Su olemust. Sa oled Minu Ligiolu kindlus ning Ma esitlen Sind maailmale kui Minu imeilusat ja kunstipärast meistriteost!“

„Ma olen andnud Sinu eest püha vere. Pühad käed olid valmis võtma endale Sinu naelad. Imeilusad jalad, mis jalutasid Jeruusalemma tänavatel torgati läbi, et meie võiksime käia koos Jumalaga pühaduse tänavatel. Mina teostan Oma plaanid. Minu igatsused Sinu elu suhtes täituvad. Oma elu struktuurile vaadates ära ütle, et see on alaväärtuslik.“

„Vaata Minu tarkusele ja ütle: „Sa teostad kõik asjad väga hästi.“ Isegi praegusel hetkel  Ma valmistan ette Sinu eluteekonna uusi samme Minuga. Ma ehitan Sinust Minu Auhiilguse templi, et Ma võiksin End näidata Võitjana, kelle Kogu tugevus on Sinu päralt. Aeglaselt ja hoolikalt, Sinu Meisterehitajana, olen Ma Sind konstrueerinud ning üles ehitanud. Sinu elu superstruktuur hakkab nüüd välja paistma ning Mina lõpetan selle, mille Ma olen alustanud.“

„Sa oled paljudel kordadel küsinud Minult: „Miks see kõik nii kaua aega võtab?“ Aga Minu töö jätkub isegi siis, kui Sina ei suuda seda eristada. Minu plaanide lahtirullumise sujuvus sõltub sellest, kui hästi Sinu süda võtab vastu Minu tõde. Ole õpetatav Minu ees ning Mina viin Sind edasi, sest Sinu avatus Minu tõele kiirendab Minu tööd Sinu sees. Mina ehitan igavikuliselt ning igavikulise tarkusega. Põlvkonnast põlvkonda liigun Mina edasi ning hoolimata sellest, kas kõik inimesed märkavad Mind. Kui Sa avad oma ukse tõele oma vaimus, siis Ma ujutan Su üle ilmutusliku valgusega. Su silmad hakkavad lootusest särama, kui Sa tunned ära plaanid, mis Minul on Sinu elu jaoks. Tunnusta Minu ajastust ja Minu tarkust ning Mina viin Sind kõrgemale ja kaugemale Oma viisidel ja teedel.“

„Kurjus ei suuda Mind takistada, sest Mina võidan kurja ära Heaga. Mitte miski ei suuda takistada Minu Vaimu toomast Sind täiuslikkuse sisse. Võta Minult vastu kõik see, mis Sul on puudu  ning siis Sa näed, kuidas iga limiteeritus ja piiratus murdub Sinu elus. Minu arm ja vägi tõusevad üles Sinu sees ning kõik see, mis tundub võimatuna, taandub Su elus. Sinu piiratud elu asjad on kutsed Minu väele, et tulla ja vabastada Sind. Minu deklaratsioonid Sinu elu üle on suuremad kui Su südamevalu. Sinu pisarad on sõnad vee kujul, mida Mina oskan lugeda ja mõista. Mitte kunagi ära kahtle Minu võitvas armastuses, sest Mina olen otsustanud, et Ma ehitan Sinust vaimse koha, mis on täis tõde, lootust ja armastust. Puhka Minus, Taevane laps, Minu imeline Armastuse meistriteos.“

Laul 38:9 The Passion Translation

„Isand, Sina tunned kõiki mu unistusi ja kõige sügavamaid igatsusi.

Minu pisarad on vesised sõnad ning Sina oskad lugeda neid kõiki.

 
 
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 21.10.2017

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar