laupäev, 21. oktoober 2017

Russ and Kitty Walden „ Käi Vabaduses ja Julguses“


 
Taevane Isa ütleb Sulle täna: „Praegu on vabanemise aeg Sinu jaoks. On asju, mis on hoidnud Sind tagasi ning hoidnud Sind häbi ja kahetsuse küüsis, mis nüüd saab eemaldatud. Mina murran sisse ja teen tööd Sinu sees nii, et esile tuleb tohutu vabadus ning Sa tõused suure julgusega. Sa oled olnud ühenduses Minu tarkusega, kui Sa seda vajasid ning Sa tead, et Sa oled kuulnud Minu käest- sageli on inimesed püüdnud trampida Sinu kuuldud asjade peal ning nad on püüdnud Sinust üle sõita oma teadmatusega. Inimesed on Sind kohelnud põlatusega. Nad on öelnud, et nemad teavad paremini ning et nad teavad, mis on parim. Aga Mina, Jumal, ütlen Sulle: „Mina olen tõesti Sinu tiimis ja Mina tean, mis on parim, isegi kui Minu ilmutatud asjad konfronteerivad inimeste arvamusi. Sa oled kuulnud Minu häält, Mu kallis. Pea meeles seda: tarkus, mida Sa kannad enda sees, pärineb Minu käest, nii et lõpeta endas kahtlemine.“

Sinu Taevane Isa ütleb Sulle: „Keeldu kõhklemisest ning endas kahtlemisest, mis puudutab Minu hääle kuulmist. Keeldu kahtlemast Minu tarkuses, mis Mina Sulle annan. Ma tahan, et Sa lähed edasi seda teed, mis Mina Sulle ütlen minna. Teised inimesed Sinu ümber ütlevad minna teist teed, sest nad arvavad, et Minu näidatud tee toob segadust. Mina ütlen Sulle, et Sa elaksid lähtuvalt nagu Minu lammas, kes KUULEB MINU HÄÄLT ning järgneb sellele häälele.“

„Võta vastu Minu hääl ning võta vastu arusaamise ja mõistmise kingitus, mis Ma olen asetanud Sinu sisse, et Sa oleksid võimeline vastu võtma Minu suursugusust ning teenimise kutsumist, mis Mul Sinu jaoks on. See ei ole väike asi, mida Mina teen. Suurimad asjad on veel ees. Minu Vaimu sügav tarkus on voolamas ning Minu tarkus varustab ja juhib Sind ning siis Sa tead kõiki asju, mis Sul on vaja teada, kui Sa hülgad omaenese arvamused ning teiste inimeste arvamused ning usaldad täielikult Mind.“

 
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 21.10.2017

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar