laupäev, 18. juuni 2016

BRIAN SIMMONS „ÄRA MÕISTA KOHUT JUMALA PLAANI ÜLE OMA ELU JAOKS“



Ma kuulen Jumalat sosistamas…

„Ma treenin ja valmistan Sind ette eelolevate päevade jaoks. Sinu kutsumine on unikaalne ja seetõttu ka Sinu ettevalmistus on unikaalne. Teised võivad käia mööda kõveraid teid, aga Sinu armastus Minu vastu ei luba Sul ekselda eemale Minu teedelt. Kui Sa hakkad oma elu nägema nii, nagu Mina seda näen, siis Sa tead kindlalt, et Minu plaanid Sinu elu jaoks teostuvad. Mitte miski ei suuda takistada seda, mille jaoks Mina Sind ette valmistan. Eelolevad Auhiilguse päevad ei möödu Sinust, Sa koged kõike seda, mida Mina olen Sinu jaoks planeerinud- Minu väe täius on tulemas Su ellu!“

„Varsti, väga varsti, saad Sa sügavalt hämmastuma nendest muutustest, mida Mina toon Sinu ellu. Sa liigud ühest kohast teise, Sa liigud varjus olemisest Minu Auhiilguse särasse. Sa liigud segadusest rahulollu, kus Minu elu täidab Sind. Miks Sa kahtled Minu plaanis Sinu elu jaoks? Kas Ma pole mitte Sind kutsunud unikaalselt täiesti ainulaadse elustiili jaoks? Joosep poleks eales jõudnud valitsemise ja juhtimise positsioonile, kui ta oleks kahelnud nendel pimedatel vangla päevadel. Kas Sa suudad näha seda, kui ainulaadne oli Minu ettevalmistus Minu sulase Joosepi jaoks? Samal moel on ka Sinu ettevalmistus täiesti ebatavaline.“

„Ma olen kutsunud Sind imelisse mõjuvõimu paika, kus Sa hakkad puudutama väga paljude inimeste elusid. Ära iial mõista kohut Minu plaani üle oma elu jaoks selle põhjal, mida Sa praegu ajutiselt näed segadusena enda ümber või nende ebatavaliste situatsioonide tõttu, kus Sa täna asud. Ma treenisin Moosest Oma liidriks ja tsempioniks just kõrbe kõige kaugemas nurgas. Ma treenisin Taavetit võimsaks sõjameheks, kui ta oli üksildastes mägedes lauldes Mulle kiituselaule. Ma treenisin Ristija Johannest põudsel kõrbemaal ja Paulust Araabias. Neid, keda Ma kasutan kõige võimsamalt, neid Ma ajan kõige suuremasse hämmingusse kõrbemaal! Kui Sa asud oma elus praegu sellises paigas ja Sul pole õrna aimugi, mida Mina olen tegemas, siis see ongi tõestus sellest, et Sinu elu üle on Minu väga võimas kutsumine. Sinu saatuse päevad on väga lähedal!“

„Kas Sa igatsed Minu järgi iga hinna eest? Kas Sa ohverdaksid Mulle kõik oma arvamused sellest, kuidas Mina peaksin Sind edasi viima. Mina liigun saladuse loori all, et tuua Sind suurima valguse sisse. Ära mitte eales kahtle Minus oma pimeduse keskel, vaid Usalda Mind, kuni Sa näed Uue Päeva koidiku valgust tõusmas. Ma annan Sulle oma võimast armu keset raskusi ja keset suurimat rõõmu. Ja Minu armu kingitus ei kahane kuidagi, kui kõik tundub viivitusena. Usalda ja valgus hakkab särama. Usu ja arusaamine järgneb. Mina olen Kõik, mida Sa vajad, igal sammul oma teel, öelgu Sinu süda: „ Jumal, Sina oled Kõik, mida ma vajan!“

Õpetussõnad 4: 4-9 The Passion Translation

Ära eales unusta Mu sõnu.

Kui Sa teed kõike seda, mida Mina Sulle õpetan,

Siis Sa valitsed elus!

Nii et tee tarkusest oma suurim otsing-

Otsi ilmutusi elu tähendusest.

Ära lase sellel, mis Ma räägin,

minna ühest kõrvast sisse ja teisest välja!

Hoia kinni tarkusest ja tema hoiab kinni Sinust,

Kaitstes Sind läbi kõigi Sinu päevade.

Ta päästab kõik need,

Kes kirglikult kuulavad Tema häält.

Tarkus on kõige hinnalisem kaup-

Nii et osta seda!

Ilmutuslik teadmine on see, mida Sa vajad-

Nii et investeeri sellesse!

Tarkus edutab Sind,

Kui Sina tõstad kõrgeks Tema tõde!

Ta juhib Sind austuse ja soosingu sisse,

Kui Sa elad oma elu Tema juhtnööride alusel.

Sa oled siis ehitud ilu ja armuga

Ja tarkuse auhiilgus on mässinud end Sinu ümber,
Tehes Sind edukaks võidujooksus.

 
Tõlkinud ja kujundanud  Jana Naudi 18.06.2016

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar