esmaspäev, 6. juuni 2016

BRIAN SIMMONS „ JUMAL ON ARMULINE NEILE, KES SEDA EI VÄÄRI“


 
Ma kuulen Jumalat sosistamas…

„ Mulle on see Auks anda armu. Ma igatsen olla armuline nende suhtes, kes Minu poole pöörduvad. Sa oled toonud oma südame Minu armuallika alla ning Ma olen Sind puhtaks pesnud ja Ma olen Sulle kõik andestanud. Minu arm on Sind taastanud ja Su elu voolab üle. Minu headus on tõstnud Sind kõrgemale igast inglist. Sa oled Minu paremal käel. Ja nüüd Ma tahan, et Sinagi oleksid armuline süüdlaste suhtes, armuline nende suhtes, kes seda ei vääri, ja lahke nende suhtes, kes Sind on valesti kohelnud. Sulle on kõik need head asjad vabalt (tasuta) antud ja nüüd anna neid ka vabalt edasi ja vaatle, kuidas see kõik hakkab rohkenema.“

„Pidada viha ja hoida midagi kellegi vastu on Sinu hinge jaoks siduv ahel, mis ei lase Sul tõusta ja tulla koos Minuga edasi. Ole vaba andestama ja vaata, kuidas Minu võidud saavad vabastatud Sinu silme ees. Ma tervendan Sind, kui Sa andestad sellele, kes on Sind sügavalt solvanud ja halvasti kohelnud. Minu armu allikas on avatud ja see voolab ning seda pole võimalik peatada. Lase Minu armul end teha tugevamaks oma vaenlastest ning targemaks oma kaaslastest. Ma jagan Sinuga armu auhiilgust, kui Sa jagad teistele armu. Seda ütleb Sulle Sinu Armuline Isa.“

„Ma olen kutsumas tagasi koju oma tütreid ja poegi, kes on Mu unustanud. Paljud saavad Minu armu suudluse läbi üles äratatud ja seda juba enne selle aasta lõppu. Sul on võimalik näha seda, kuidas Minu Armastuse kosk toob tagasi kaugetest paikadest Minu tütreid ja poegi. Mina taastan värskusega nende kirglikkuse, et otsida Mind ja õppida Mind tundma. Sinu suurimaks naudinguks ja rõõmuks peaks olema nende leidmine ja nende armastamine nii, et nad taastuvad terviklikult ja väärikalt. Te eemaldate nende südametest üksinduse ning süütate nende sees igatsuse Minu järgi. Teist saavad südamete tervendajad ning perekondade taastajad, kui Ma toon Teid kõrgemale Oma teedele. Anna end Minule üle. Andesta kõigile, kes on Sind haavanud ning Mina töötan Sinu kasuks ning Sa oled tunnistajaks sellele, kuidas Mina toon võidud.“

Laul 103: 8-13 The Passion Translation

„Sa oled nii lahke ja õrna südamega nende suhtes, kes seda ei vääri.

Ja nii kannatlik nende inimestega, kes Sind alt on vedanud!

Sinu armastus on otsekui üleujutusega jõgi, mis katab kõik kaldad Sinu heldusega.

Sina pole vigade otsimise peal väljas ning Sa ei pea viha ega hoia asju meie vastu.

Meie läbikukkumisi ja segadust katab Sinu arm.

Sa küll distsiplineerid meid meie paljude pattude pärast,

aga Sa mitte kunagi ei tee seda täiel määral, kui me vääriksime.

Ning Sa ei tee meile tagasi meie tegude mööda!

Kõrgemale kõrgematest taevastest ulatub Sinu võimas ja õrn halastus!

Suurem kõige suursugusemast taevast ülal on Sinu suursugune ja võimas armastus nende suhtes, kes Sind kardavad ning sügavalt kummardavad!

Kaugemale, kui on päiksetõus  päikeseloojangust, viid Sa eemale meist meie patud!

Samal moel, kui armastav isa tunneb oma laste suhtes, oled Sina oma õrnade tunnetega meile suureks eeskujuks,

kuidas Sa suhtud meisse, kui Oma armastatud lastesse, kes Sind imetlevad ja tunnevad aukartust Su ees!

 
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 06.06.2016

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar