neljapäev, 16. juuni 2016

BRIAN SIMMONS „JUMAL HOIAB PLAANE SINU ELU JAOKS“


 
Ma kuulen Jumalat sosistamas…

„Minul on Sinu elu jaoks plaan, mis on kirjutatud Sinu elu tarvis juba enne Sinu sündi.  See on plaan tuua Sind Minu südame ligi ja Minu täiusesse. Mina olen Jumal, kes Sind lõi ja kujundas  juba emaüsas. Minu pilk jäi Sinu peale juba enne seda, kui Sinu silmad avanesid. Minu plaan Sinu elu jaoks on edukas ja Sa saad ühel päeval öelda: „Issi, Sa tegid kõik asjad nii hästi!“

„Minu ajastus on täiuslik, ja Ma muudan kõik asjad ilusaks Omal ajal. See, mida Sa praegu näed, ei ole igavene. Sinu perekonnas võivad olla probleemid, aga need ei kesta igavesti. Sinu ümber võivad olla probleemid, aga õige pea need kaovad. Ma hoian Oma käes Sinu elu plaani. Selle plaani detailid rulluvad lahti aeglaselt, aga kõikjal on näha Minu jumalikku käekirja. Kinnita oma süda Minu usaldusväärsuse külge ja ära lase end kõrvale juhtida neil võimatutel asjadel, mis üritavad Sind limiteerida. Ma olen Sinu Isa ning Minul on plaan teha Sind edukaks ning teha Sind väga viljakaks Oma viinamäel.“

„Ma pean Sinu elu väga kalliks, nii et anna see Mulle ja vaata, kuidas Mina töötan Sinu elus. Kui aeg möödub, siis Sa vaatad tagasi oma elule ja näed Minu täiuslikkust ning seda, kui väga Ma Sind hoidsin. Mõistatuslikud hetked ei tohi takistada lootust, mis elab Sinu sees. Isegi siis, kui Sa ei mõista seda, mida Ma teen praegu Sinu olevikus, pööra siiski oma silmad Minu peale ning ole kindel selles, et Mina hoian tugevalt Sinu elu plaane. Ma hoian Sinu jaoks plaane, mis toovat lõputut rõõmu ja täiuslikku rahu. Ma armastan Sind, Mu laps, ja Ma ei lase eales Sind proovile panna rohkem, kui on Minu armu mõõt, mis Sind hoiab. Usalda Minu Usaldusväärsust- Mina ei valmista Sulle pettumust.“

Efestlastele 2: 10 The Passion Translation

„Meist on saanud Tema poeesia, uuesti loodud inimesed, kes täidavad oma ettemääratuse, mis Tema on igaühele meist andnud, sest me oleme kokku liidetud Jeesusega, Võituga. Isegi enne seda, kui me sündisime, planeeris Jumal juba ette meie saatuse ja need head tööd, mida me hakkame tegema ja täitma!“

 
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 16.06.2016

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar