laupäev, 3. juuni 2017

BRIAN SIMMONS „KAS JUMAL POLE MITTE SULLE TÕOTANUD, ET MITTE MISKI EI SUUDA SIND LAHUTADA TEMA ARMASTUSEST?“



Ma kuulen Jumalat sosistamas…

„Taevad rullitakse kokku nagu rullraamat, mäed kukutatakse merre, aga Minu armastust Sinu vastu ei raputata eales ning seda pole võimalik kõigutada. Ma olen Sind hoidnud kui Oma aaret ning Ma olen Sinu järgi nii väga igatsenud ja Sina oled Minu järgi igatsenud. Minus põleb tuli, kõike haarav armastuse tuli, mida pole võimalik kustutada. Kirge, millega Ma tegutsen, et võita Sind täielikult Endale, pole võimalik vähendada ega kustutada. Igal hetkel olen Ma valmis Sind kandma ning Sa ei pea iial kobama pimeduses, et leida Mind, sest me oleme Üks.“

„Sinu raskel öötunnil ütlen Ma Sulle: „Puhka Minu armastuses. Ära mitte kunagi tõlgenda Minu armastust selle alusel, kuidas Sulle tunduvad Sinu olukorrad, vaid alati vaata Minu armastusele lähtuvalt Minu Poja ohvrist. Kolgatal Ma tõstsin Oma Poja maa ja taeva vahele tunnustähena Sinu jaoks, et Minu armastus on lõppematu ning Mina olin valmis loobuma Oma Kõige Kallimast, et Ma võiksin Sind saada Endale. Mitte miski ei suuda Sind lahutada Minu armastusest. Ei valu ega rõhumine, ei lein ega sügav pettumine. Mitte miski pole võimsam Minu armastusest.“

„Ma olen ju Sulle tõotanud, et Ma ei jäta Sind lohutuseta. Kas Minu Ligiolust ei piisa? Igal päeval võib Minu Ligiolu auhiilgus Sind katta, isegi siis, kui Sa ei suuda seda kohe eristada ja ära tunda. Kui Sa oled janune, siis Mina annan Sulle Elavat Vett, kui Sa oled näljane ning ihkad rohkemat, siis Mina annan Sulle Eluleiba ning rahuolu toovat rahu. Kui Sa vaatad Mulle otsa ilma häbita, siis Minu armastuse päikesetõus peseb Sind puhtaks ning teeb Sind tugevaks. Minu armastuse nähtamatud teerajad on Sind kandnud läbi elu, nii et ära luba pettumusel elutseda enda sees. Sest Mina olen Sinu Jumal, Võimas Armastaja, kes mitte eales ei pööra oma selga Sinu nõrgale südamele. Ma olen otsustanud, et Ma pööran Sinu nõrkuse, mida Ma näen, arenguks ja tugevuseks.Ma kiitlen Sinu arengust, sest Arm, mida Ma valan Sinu üle, viib Sind suurema valguse ja auhiilguse sisse. Usalda Mind ja vaata, kuidas Ma tegutsen, et Sulle demonstreerida Oma armastuse sügavusi.“

Filiplastele 3: 20 The Passion Translation

„Sest meie kirglikkus on kinnitatud taevasesse sfääri, kui me klammerdume tugevalt oma Elu Andja, Isanda Jeesuse Kristuse külge.“

 
 
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 03.06.2017


 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar