reede, 5. august 2016

BRIAN SIMMONS „SA HÄMMASTUD SELLEST, MIDA JUMAL TEEB“


 

Ma kuulen Jumalat sosistamas…

„Mu armsad,  käes on aeg, et tõusta uutesse valdustesse. Sa pead ära heitma vanad mõtteviisid ning alistuma Minu Vaimu uuele elule. Minu teed ei ole Sinu teed. Inimlikud teekonnad on keskendunud mõjuvõimu ja jõupositsiooni ümber, aga Minu teed on armastuse teed, mis ajavad ka kõige säravamaid ja andekamaid inimesi hämmingusse oma salapäraga.“

„Minu Vaimu teed on nähtamatud, aga ometi on need väga võimsad. Vaimu elu on täis väge ja tarkust, mis muudab ka kõige lihtsameelsema arukaks. Sa imestud ja hämmastud sellest, mida Mina suudan teha Sinu eluga, kui Sa alistud Minu viisidele. Minu mõtted ei ole Sinu mõtted ning Minu Vaim on see, kes toob jumaliku intelligentsuse Minu rahva südamesse, Minu Vaim toob inimesed tõe allika juurde. Paljud peavad debatte ja vaidlevad, üritades tõestada oma seisukohti. Aga Minu hääl kutsub Sind hoopis keset vaikust ning õpetab Sulle tarkust, mida ükski inimene ei suuda Sulle anda. Need mõtted, mis Mul on Sinu jaoks, toovad rõõmu ja tröösti, sest Mina hoian Sind Oma südames kui Oma kallimat aaret. Sa ei mõista kõike seda, mida Mina olen tegemas, aga Sa saad hämmastuma sellest, kui Minu Auhiilgus hakkab lahti rulluma Sinu sees, andes Sulle ilmutuslikku valgust. Sulle on antud Kristuse meel.“

„Ära lase end hirmutada nendel, kes peavad endid tarkadeks, sest tegelikult on nad rumalad. Need, kes põlastusega kohtlevad Minu tarkust, saavad paljastatud kui silmakirjalikud, kes peavad siis jätma omaenese teed ja viisid ning neil tuleb siseneda Minu pühakotta, kus Mina annan neile juua puhast tõe ja tarkuse vett. Paljudel kordadel on Sinust eemale hoidnud need, kes teesklevad, et nad on targad, aga nüüd Ma kutsun Sind ootama Minu jalgade ees, et Mina saaksin anda Sulle need tarkuse sõnad, mida Sinul tuleb rääkida.“

„Mu laps, kui Sa alistud Minu Vaimule, siis hakatakse mõistma Minu teid ja Minu mõtteid. Mina õpetan Sulle teadmisi ja tarkust, mis lähtuvad igavikust, tarkus kõrgemalt saab täitma Sinu südant ning sügav tõe allikas saab olema täielikult avatud Sinu jaoks. Sa saad imestama selle üle, mida kõike Mina hakkan Sulle ilmutama ning kuidas Mina hakkan tulevastel päevadel Sind kasutama. Tule ja istu koos Minuga, kuula Minu häält ning lase Minul täita Sinu süda Minu sõnadega, sest Mina olen Armastuse Puhas Valgus.“

1 Korintlastele 3: 18 The Passion Translation

„…..ära eksi selles, kui keegi arvab end olevat targa selle maailma standarti järgi, siis ta tegelikult saab palju targemaks, kui temast saab rumal Jumala heaks!“

 
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 05.08.2016

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar