pühapäev, 21. august 2016

Dr. Sharon Billings „Lunastus, Katsumuste Ümberpööramine ja Taastamine“



Täna ma tahan kedagi Teie hulgast julgustada ning jagada Teiega sõnu, mis Jumal minuga jagas. Need KOLM ASJA hakkavad juhtuma järgneva kuue kuu jooksul…

LUNASTUS! KATSUMUSTE ÜMBERPÖÖRAMINE! TAASTAMINE!!!

1.     Jumal on LUNASTAMAS aega, mis puudutab asju, mis võisid juhtuda 5-10.aastat, isegi 20.aastat tagasi.

2.     Jumal on teostamas KATSUMUSTE ÜMBERPÖÖRAMIST. Ta on andmas Sulle tasu kõigi nende heade asjade eest, mis Sa oled teinud ning Ta toob karistuse nendele, kes on Sind vääralt kohelnud.

„Kättemaks on Minu, ütleb Jumal ning Mina maksan kätte!“ (Roomlastele 12: 19)

3.     Jumal on TAASTAMAS kõike seda, mis vaenlane on varastanud ning see toimub seitsmekordselt.

„Ja tabamise korral peab ta tasuma seitsmekordselt, andma ära kogu oma koja varanduse.“ (Õp.6: 31)

„Patuste vara talletatakse õigetele.“ (Õp. 13: 22)

Halleluuja! Taevane Isa, Abba, TEAB kõike!!! SINA OLED TEMA LAPS JA TEMA TAHAB SIND VABASTADA SÜÜDISTUSTEST NING SIND ÕIGEKS MÕISTA IGAST VASTASE KAEBUSEST, MIS ON TULNUD SINU VASTU. Meie Jumalas pole mitte mingit puudust. Jumal TAASTAB kõik selle, mis on varastatud.

„Ja Ma tasun Teile nende aastate eest, mil sõid rohutirtsud, vastsed, mardikad ja röövikud, see mu suur sõjavägi, kelle Ma läkitasin Teie kallale!“ (Joel 2: 35-36)

JUMAL ON PRAEGU LUNASTAMAS AEGA NING TEGEMAS KATSUMUSTE ÜMBERPÖÖRAMIST NING TAASTAMAS SEITSMEKORDSELT KÕIKE SEDA, MIS SUL OLI ALGSELT!!!

„Et nende häbi oli kahekordne ning nende osaks sõim ning sülg, siis nad pärivad kahekordselt oma maal, neil on igavene rõõm.“ (Jesaja 61: 7)

SEE KÕIK JUHTUB JÄRGNEVA KUUE KUU JOOKSUL!!! Jah, tõesti, seda kõike ei pea üldse kaua ootama!
 

JUMAL DEKLAREERIB: „Asjad hakkavad Sinu jaoks väga kiirelt juhtuma, nii et pea võib ringi hakata käima, üks asi hakkab järgmist asja väga kiirelt esile tooma. Kõigi nende asjade toimumisega on Sul lausa raske sammu pidada. Paljud asjad juhtuvad ühekorraga ning kõikjale, kuhu Sa siis vaatad, on õnnistused! Õnnistused hakkavad voolama nagu vein voolab alla mägedelt ja küngastelt. Mina panen kõik õigeks oma Iisraeli rahva heaks.“ (Aamos 9: 13-15)

Kõik au kuulub Jumalale!

 
Tõlkinud ja kujundanud Jana Naudi 21.08.2016

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar